אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך כדאי לעצב ולתכנן שקיות למשלוח בדואר ושקיות נייר לבלדרות?

 

כיום, אין כמעט עסק שלא זקוק לשקיות למשלוח בדואר. כולם משתמשים בשקיות ניילון לבלדרות, או בשקיות נייר לבלדרות, או במעטפות מרופדות למשלוח בדואר. מכיוון שחלק משמעותי מהקניות עברו לאינטרנט, והלקוחות קונים אונליין, כל העסקים זקוקים לשקיות למשלוח בדואר ישראל.

השאלה האמיתית שבעלי עסקים מתמודדים איתה איננה "האם אני צריך שקיות למשלוח בדואר?" אלא: "איזה מן שקיות למשלוח בדואר אני צריך? מה עדיף לעסק שלי – שקיות ניילון לבלדרות? שקיות נייר לבלדרות? ואולי משהו אחר לגמרי? והכי חשוב: איך מעצבים ומייצרים בצורה נכונה את השקיות?

התשובה הקצרה לכל השאלות האלה היא: פלקסופרינט!

למה הכווונה?

כדי לעצב ולייצר שקיות למשלוח בדואר, צריך ידע טכני נרחב וניסיון מקצועי. כדי לייצר שקיות ניילון לבלדרות ושקיות נייר לבלדרות צריך להכיר את חומרי הגלם ואת הצרכים של העסק, לעקוב מקרוב אחרי הטרנדים בשוק, ולדעתם גם איך להוזיל עלויות.

ובמילים אחרות – כדי לייצר שקיות למשלוח בדואר ושקיות בלדרות שיגרמו ללקוחות שלכם לומר "וואו! איזו שקית בלדרות יפהפיה! בטח גם המוצר שבפנים מדהים!" צריך להיות מקצוענים אמיתיים. כמו פלקסופרינט.

ניסיון מקצועי של 40 שנה הופך את החיים שלכם לקלים יותר!

ההורים שלנו תמיד היו אומרים: מי שקונה בזול, משלם ביוקר. וזה נכון... לפעמים עסקים בתחילת הדרך עושים טעות, ומחליטים להזמין שקיות למשלוח בדואר, שקיות בלדרות מניילון ושקיות בלדרות מנייר מכל מיני חברות מפוקפקות שאין להן גב. ואז מה קורה?

איכות החומרים לא טובה, והשקיות לא מגנות כמו שצריך על המוצר

איכות ההדפסה גרועה (והעסקים מתביישים להשתמש בשקיות האלה, שנראות לא טוב ומקרינות באופן שלילי על העסק)

למחיר הראשוני מתווספות כל מיני "תוספות לא צפויות" ופתאום העיסקה כבר לא כל כך זולה...

מה הפיתרון? נותנים למקצוענים אמיתיים לייצר עבורכם שקיות בלדרות למשלוח בדואר באיכות מעולה ובעיצובים יפהפיים

איש מקצוע חכם ומנוסה, מוריד מכם דאגות ויודע לפתור לכם בעיות. הלקוחות של פלקסופרינט הולכים לישון בראש שקט, משום שהם יודעים שיש מי שדואג להם, ומטפל בצורה מקצועית בכל צורך ובכל בעיה. חברת פלקסופרינט היא אחת החברות המובילות בישראל, ומספקת מזה ארבעה עשורים אריזות ושקיות מכל הסוגים. בין היתר פלקסופרינט מייצרת גם:

·        אריזות למשלוחים

·        אריזות ממותגות

·        שקיות ממותגות

·        שקיות למשלוח בדואר

·        שקיות בלדרות מנייר

·        שקיות בלדרות מניילון

·        מעטפות מרופדות למשלוח בדואר

·        שקיות בלדרות ממתוגות בכמויות גדולות ובכמויות קטנות  

 


אודות מחבר המאמר

פלקסופרינט מבית ב. קרשטיין אריזות בע”מ ממוקמת בחזית הטכנולוגית של עולם הדפסת השקיות והאריזות הגמישות. עם ניסיון של למעלה מ-40 שנה ומאות לקוחות מרוצים, פלקסופרינט משלבת ניסיון, מקצועיות וידע נרחב בתחום הדפסת השקיות וייצור האריזות הגמישות. 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.