אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך ניתן להפוך למומחה פרסום בפייסבוק?

פרסום בפייסבוק הוא אחת הצורות היעילות ביותר של שיווק דיגיטלי. לפלטפורמה מיליארדי משתמשים פעילים, המאפשרים לעסקים מכל התעשיות להגיע לקהלי היעד שלהם.

עם זאת, לא קל להפעיל קמפיינים בפייסבוק. ישנם משתנים רבים שאתה צריך לקבל נכון כדי להצליח.

זו הסיבה שחברות שוכרות מומחים של פייסבוק.

מומחים אלה של פייסבוק יודעים את הפרטים הקטנים של שיווק פייסבוק ומחוצה לו וכיצד להפיק את התוצאות הטובות ביותר.

בפוסט זה, אני אתן לך תהליך פשוט של 10 שלבים שאתה יכול לעקוב אחריו כדי להפוך למומחה פרסום בפייסבוק.

מה עושה מומחה למודעות פייסבוק?

מומחי מודעות פייסבוק אחראים על בנייה וניטור של קמפיינים שיווקיים בפלטפורמת הפרסום של פייסבוק.

הם יכולים לעבוד עבור מותג יחיד או בסוכנות שיווק דיגיטלית שבה הם מטפלים בלקוחות מרובים.

להלן כמה מהאחריות החשובה של מומחה פרסום בפייסבוק:

10 שלבים כדי להפוך למומחה למודעות פייסבוק

אלה הם 10 השלבים שיש לבצע כדי להפוך למומחה למודעות פייסבוק.

  1. בנה את כישורי המודעות שלך בפייסבוק וקבל אישור
  2. למד כיצד להשתמש במנהל העסקים של פייסבוק
  3. הבנת אופן הפעולה של משפכי המכירות של פייסבוק
  4. למד כיצד להגדיר אירועים בפייסבוק והמרות מותאמות אישית
  5. להבין מהם קהלים מותאמים אישית ודומים
  6. למד את מיקומי המודעות השונים ואת סוגי המודעות בפייסבוק
  7. למד כיצד להשתמש בכלי לעיצוב גרפיקה
  8. למד כיצד לבצע ניתוח מתחרים
  9. למד כיצד להשתמש בכלי הדיווח על מודעות פייסבוק
  10. קבל מידע על עדכונים למודעות פייסבוק

1. בנה את כישורי המודעות שלך בפייסבוק וקבל אישור

הצעד הראשון להפוך למומחה למודעות פייסבוק הוא ללמוד מודעות פייסבוק ולבנות את הכישורים הדרושים כדי לבצע את האחריות השונה של התפקיד.

חלק מהכישורים החשובים שתצטרכו לבנות כוללים:

הדרך הטובה ביותר להתחיל ללמוד על שיווק בפייסבוק היא באמצעות קורסים מקוונים בפייסבוק.

2. למד כיצד להשתמש במנהל העסקים של פייסבוק

השלב הבא הוא להפוך למומחה של פייסבוק ביזנס מנג'מנט.

Facebook Business Manager היא הפלטפורמה המשמשת לניהול הקמפיינים ודפי הפייסבוק שלך בפייסבוק. אתה יכול להוסיף חשבונות מודעות מרובים ל-Business Manager לקבלת דרך מאורגנת לניהול מודעות עבור לקוחות שונים.

הכלי 'מנהל המודעות' ב-Business Manager הוא מה שתשתמש בו כדי לעצב את המודעות וליצור קמפיינים.

3. להבין כיצד פועלים משפכי המכירות של פייסבוק

בדומה לצורות אחרות של שיווק דיגיטלי, משפכי מכירות ממלאים תפקיד חשוב בפרסום בפייסבוק.

סביר להניח שאנשים לא יקנו מהעסק שלך באינטראקציה הראשונה. לכן, יש צורך להנחות אותם דרך מסע הרכישה.

משפכים מחלקים את המשתמשים לשלבים שונים בהתבסס על מערכת היחסים הנוכחית שלהם עם העסק שלך.

אנשים שמקיימים אינטראקציה עם העסק שלך בפעם הראשונה נמצאים בראש המשפך. ככל שיותר אנשים מקיימים אינטראקציה עם העסק שלך, כך המשפך שלהם הולך רחוק יותר עד שבסופו של דבר הופך ללקוח.

4. למד כיצד להגדיר אירועים בפייסבוק והמרות מותאמות אישית

מומחי פרסום בפייסבוק חייבים לדעת כיצד להגדיר אירועים והמרות מותאמים אישית כדי לעקוב טוב יותר אחר ביצועי הקמפיינים שלהם

פיקסל פייסבוק עוקב באופן אוטומטי אחר כמה פעולות חשובות שמשתמשים מבצעים באתר שלך, אך לא את כולן. מעקב אחר השאר דורש קביעת תצורה מותאמת אישית.

להלן כמה מאירועי הפיקסל הסטנדרטיים שעוקבים אחריהם באופן אוטומטי:

כדי לעקוב אחר פעולה שאינה חלק מאירועי המעקב הרגילים, יהיה עליך לדעת כיצד ליצור אירוע מותאם אישית.

באפשרותך לקבוע את תצורת האירועים המותאמים אישית שלך כך שיוסיפו משתמשים באופן אוטומטי לקהלים מותאמים אישית. עם זאת, לא ניתן להשתמש באירועים מותאמים אישית למיטוב או לייחוס אלא אם האירוע ממופה להמרה מותאמת אישית.

5. להבין מה הם קהלים מותאמים אישית ודומים

פייסבוק נותנת למשווקים כל מיני אפשרויות להגדרת הקהל לקמפיין פרסומי. באפשרותך לפלח אנשים בהתבסס על מיקום, גיל, תחומי עניין, מין ועוד.

אם אתה רוצה לפלח את הקהל שלך בפירוט רב עוד יותר, תצטרך להבין כיצד קהלים מותאמים אישית ודומים לעבודה.

6. למד את מיקומי המודעות השונים וסוגי המודעות בפייסבוק

מודעות פייסבוק יכולות להופיע במגוון מקומות שונים בנכסי האינטרנט של פייסבוק.

כשאתה יוצר קמפיין, אתה יכול לבקש מפייסבוק לבחור מיקומים עבורך על-ידי בחירה במיקומים אוטומטיים.

אם אתה רוצה לבחור את מיקומי המודעות שלך, אתה בוחר ערוך מיקומים בדף הגדרות המודעות.

לאחר מכן באפשרותך לבחור להפוך את הפלטפורמות הבאות לזמינות או ללא זמינות:


אודות מחבר המאמר

קרית טק

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.