אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך מרימים את העסק עם אינסטגרם בשלושה שלבים?

על אף זאת יש כמה שלבים ודברים שכדאי וחשוב לדעת לפני שפותחים חשבון אינסטגרם במטרה לשווק את העסק שלכם או את עצמכם כאושיית אינסטגרם. הדרך ליצור חשבון אינסטגרם מרשים ואיכותי דורשת ידע נרחב וכמובן שכדאי להתייעץ עם אנשי המקצוע העוסקים בשיווק במדיות הדיגיטליות, יחד עם זאת ננסה במאמר זה של דיגיטל בוסט לתת לכם כמה טיפים שיוכלו להרים לכם את החשבון העסקי ובעקבות כך גם את העסק עצמו ולשם כך בדיוק התאספנו כאן.

השלב הראשון קניית עוקבים באינסטגרם

כאשר מדברים על קניית עוקבים באינסטגרם אז, אנשים רבים בטוחים שמדובר בעוקבים פיקטיביים, חשבונות שמאחוריהם לא עומד אדם בשר ודם – זו טעות. קניית עוקבים באינסטגרם מתבססת על חשבונות אמיתיים של אנשים, יחד עם זאת יש דירוג לסוג החשבון, ככל שהחשבונות איכותיים יותר – חשבונות של בעלי חשבון אינסטגרם שיש להם קהל עוקבים משלהם לדוגמה, כך רכישת העוקבים תהיה יקרה יותר ולהפך – תוכלו לקנות כמות גבוהה של עוקבים במחירים נוחים לכל כיס.

מה הטרה של קניית עוקבים באינסטגרם?

ובכן, קניית עוקבים שאינם באמת ובתמים מתעניינים בעסק שלכם היא אך ורק צעד קטן לקידום העמוד העסקי שלכם, והיא רחוקה מלהיות הצעד יוביל לכך שהטלפון שלכם לא יפסיק לצלצל, אך עם זאת, זהו צעד חשוב מאוד בכדי למשוך אליכם קהל יעד פוטנציאלי.

 

תארו לכם שאתם מתעניינים במוצר כלשהו ונתקלים בו באינסטגרם וכאשר אתם נכנסים לעמוד המוצר באינסטגרם אתם מבינים שאין לאותו מוצר עוקבים כמעט או שיש לאותו מוצר כמה עשרות עוקבים... מה זה יעורר בכם? ומה יעורר בכם מצב בו אתם מתעניינים במוצר וכאשר אתם נכנסים אל הדף העסקי שלו אתם רואים שיש לאותו מוצר אלפי או עשרות אלפי עוקבים? כמובן שהחוויה שלכם תהיה שונה והתדמית של אותו מוצר ישתנה בהתאם למספר העוקבים. כמובן שמוצר גרוע או עסק שלא מספק את הסחורה שהוא מבטיח לא ישרוד גם אם בעליו ירכוש אלפי עוקבים בכל יום, אך זה בהחלט חשוב לקידום עסק בשלבים הראשונים.

 


אודות מחבר המאמר

דיגיטל בוסט

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.