אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיצד אימון רטט עוזר לחיטוב?

אין מי שלא רוצה להרגיש שהגוף שלו, לאחר אימונים חוזרים ונשנים ולאור תזונה נכונה, הופך חטוף יותר ונעים יותר למראה. אנחנו חיים בעידן בו אנחנו רוצים להיראות טוב ואין בזה, כמובן, שום בושה. הרי אין מי שלא היה רוצה להרגיש יפה יותר, אין משהי שלא אוהבת לטפח את הגוף שלה.

לאורך השנים נוצרו כל מיני תוכניות וסוגים שונים של דיאטות לצד שיגרת אימונים מפרכת. אבל כאן אנחנו מדברים אתכם על עולם שונה לחלוטין. על טכניקה חדשה שמגיעה אלינו הישר מאירופה וארצות הברית. אנחנו מדברים על שיגרת אימונים המתבצעת על גבי מכשיר רטט. מה שהמכשיר מאפשר הוא שימוש בכוח ההתנגדות של הגוף כדי לאפשר לו לשרוף יותר שומנים לאורך האימון. מה גם שעל מנת לשמור על שיווי משקל ולהתנגד לרטט הגוף צריך להתכווץ, מה שמוסיף ליתרונות שיש למכשיר על הגוף לאורך אימון ספורטיבי.

מדובר על תהליך שלוקח זמן אבל בסופו של דבר הוא משתלם

כאשר אנחנו מדברים על חיטוב הגוף, או מדברים על הצרת היקפים, אנחנו בהחלט מדברים על תהליך בו לאורך חצי שנה, מי שהתאמנו על מכשיר רטט, ישרפו יותר קלוריות ויהפכו את הגוף שלהם חטוב יותר מאשר אלו המבצעים פעילויות ספורטיביות אחרות באותה אינטנסיביות. מה גם, שהעבודה על מכשיר רטט היא לא עבודה קשה. נאחנו מדברים על שורה של פעולות קצרות אותן כל אחד יכול לעשות ולהגיע לתוצאה הרצויה בסופו של דבר.

לא רק זה, אלא שמדובר על מכשיר שעוזר בשורה של מקרים נוספים. כמו במקרים של טיפול בפיברומיאלגיה ושורה של מחלות נוספות.

חשוב לרכוש את המכשיר הנכון

מדובר מצד אחד על פטנט נהדר שהולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות, מהצד השני, אנחנו מדברים על מה שהופך להיות כמו מגיפה בתוך השוק, כך שאנחנו יכולים לראות לא מעט מכשירים כאלו מסתובבים, מה שהוא גם, במידה מסוימת, עלול להיות בעיה. שכן יש מי שמוכרים מכשירים לא איכותיים מספיק, כאלו שלא מפעילים את כוח ההתנגדות הנדרש.

בדיוק בגלל זה חשוב כל כך לבצע סקירה נכונה והתייעצות לפני הרכישה. אתם לא רוצים לרכוש מכשיר לא זול שבדיעבד יתברר כלא מתאים.

ליצירת מכשיר ויברטק: 03-3724734

 


אודות מחבר המאמר

סרג'יו, ויברטק מכשיר אימון ברטט. ויברטק הוקמה בראשית המילניום, במטרה לאפשר לכל אחת ואחד לעסוק בפעילות גופנית, גם אם אינו יכול לעסוק בספורט. זאת מתוך ראייה כי עולם בריא יותר, הוא עולם טוב יותר.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.