אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך להקל על ורטיגו?

 

ורטיגו היא תופעה בה החלק שאחראי במוח ובתוך האוזניים, להוביל לאיזון שלנו, נפגע כתוצאה ממחלה. הסמפטומים של התופעה הזו הרבה פעמים מובילות את החולים במחלה הזו להרגיש כאילו הם מתנדנדים על סירה בלב הים. מדובר על סיטואציה מאוד לא נעימה, מה שהרבה פעמים מוריד באופן דרמטי את איכות החיים של הסובלים מהמחלה ומה שלא מאפשר להם להמשיך בשיגרת החיים שלהם כמו שהיו רוצים.

לאורך הזמן חיפשו כל מיני פתרונות עבור הסובלים מורטיגו. היום מקובל להניח כי ורטיגו טיפול ניתן לעשות גם באמצעות פיזיותרפיה.

מה זו פיזיותרפיה ואיך היא עוזרת לטיפול בורטיגו

פיזיותרפיה היא פרקטיקה שמאפשרת לנו כמו להזכיר לחלקים שונים בגוף איך לעבוד. למשל, אם משהי עברה תאונת דרכים והייתה עם רגל טמונה בגבס פרק זמן מסוים, לאחר התקופה הזו, הפיזיותרפיה תעזור, לאורך תהליך השיקום, כמו 'להזכיר לרגל' מה היא אמורה לעשות. הדבר נכון גם למקרים אחרים והוא נועד פשוט להחזיר את הזיכון השרירי לעצב או לאיבר, מה שמועיל גם הוא לתהליך הריפוי.

משום שורטיגו זו מחלה העוסקת בשיווי משקל, טענה רווחת המגובה בממצאים כמובן, מעידה על כך שהרבה פעמים בעזרת תרגילים של שיווי משקל המגיעים מעולם הפיזיותרפיה, אפשר לתת מענה מקצועי וטוב גם עבור אלו הסובלים מורטיגו.

את הטיפול יש לעבור אצל אנשי מקצוע מעולים

חשוב מאוד להקפיד על בחירה של אנשי מקצוע מעולים כדי שתוכלו להיות בטוחים כי אתם נמצאים בידיים טובות. בסופו של יום, אין דבר חשוב יותר מהבריאות שלכם. כמו בכל תחום, אפשר להגיע למי שרואים רק את המחלה ואפשר לעומת זאת, להגיע למקום בו יש מי שרואה אתכם, בתור בני אדם.

אנחנו כאן כדי לעבור אתכם את המסע

אצלנו, תוכלו למצוא מכון פיזיותרפיה בו נבחרו המטפלים ואנשי הצוות המקצועי אחד, אחד. מתוך הבנה כי לאורך תהליך הטיפול אנחנו לא רואים רק את המחלה. אנחנו מעוניינים לראות גם את המטופלים שלנו כמו שהם, בתור בני אדם. אנחנו נשמח לסייע בכל עניין, מוזמנים ליצור קשר, פיזיומקס: 054-4748532

 

 


אודות מחבר המאמר

קרלוס שוורץ, מנהל מרכז פיזיומקס. פיזיותרפיסט מוסמך BPT מטעם אוניברסיטת תל אביב

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.