אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סוגי שלטי פרסום לעסק

 

כיום אין עסק שלא לוקח שירות של עיצוב שלטים לעסקים על מנת להבליט את העסק שלו ולמתג אותו. שילוט לעסק נחוץ גם למטרות נראות וגם למטרות פרסום. במאמר זה נסקור את סוגי השלטים הקיימים לפרסום העסק.

שילוט חוץ

קיימים כיום סוגים רבים של שילוט לעסקים. כל השלטים טובים ואין עדיפות של סוג שלט אחד על משנהו, לפעמים אף נדרש לעשות שימוש בכמה סוגי שילוט. שילוט חוץ ממוקם מחוץ לבית העסק, השילוט נתלה במרחבים הציבוריים כמו מרכז קניות בו ממוקם העסק או צמתים מרכזיות קרובות לבית העסק או כמובן מעל פתח הכניסה לבית העסק, שם יופיע בדרך כלל השילוט בצורה גדולה וברורה לעין כל. שילוט חוץ צריך להיות מורכב מחומרים איכותיים במיוחד משום שהוא מיועד לתלייה בחוץ, עליו להתאים לכל תנאי מזג האויר והחזיק מעמד בצורה איכותית ולהראות כחדש לאורך זמן.

שלטי PVC

שלטי פי. וי .סי מוכרים כיום בעיקר כשלטי פנים אך גם כשלטי חוץ. השלטים נעשים על ידי חומר מיוחד שנקרא PVC (או בשם המוכר בעברית- פי. וי. סי), החומר גמיש וקל לעבודה ועם זאת חזק ומחזיק מעמד לאורך זמן גם בתנאי אקלים שונים. השלטים נעשים בצורה של חיתוך אותיות וצורות בהתאמה ללוגו של בית העסק, התוצאה יפה ומדויקת, השלט נראה מובנה על הקיר באופן מדויק ובהתאמה מלאה ללוגו. שילוט מסוג זה יוצר מיתוג איכותי לבית העסק ותחושת יוקרה עבור בעלי העסק והלקוחות.

שילוט פנים

שילוט פנים הוא שילוט בתוך המבנה בו ממוקם העסק. השילוט יהיה בדרך כלל על הקירות וייתן הסבר על בית העסק או שיציג בגדול את הלוגו של בית העסק. שילוט פנים הוא שילוט שנותן ללקוח ביטחון שהגיע למקום הנכון, כאשר הלוגו מפורסם באופן מדויק ואיכותי, השילוט מקנה אווירה של יוקרה והצלחה. שילוט פנים יכול להיות בעל מלל רב כשמדובר בבניין משרדים, בו השילוט ישמש כהסבר על התחומים השונים בהם עוסקים המשרדים בבניין ולעומת זאת בבית עסק אחר שילוט פנים ישמש רק כפרסום לבית העסק, כך או כך שילוט פנים נצרך לכל בית עסק וממתג את העסק ברמה גבוהה.

שילוט מואר

שילוט מואר בעזרת נורות ליאון ולד הוא בדרך כלל שילוט חוץ אך ניתן למצוא שילוט מואר גם בתוך בית העסק. התאורה מרימה את השילוט ומדגישה אותו. התאורה נותנת ללקוחות אפשרות לראות את בית העסק מכל מקום ומדגישה את הלוגו של בית העסק באופן ברור הנראה לעין גם בשעת חשיכה. חשוב לציין ששילוט מואר דורש תחזוקה של תאורה מפעם לפעם, נורות הניאון והלד מחזיקות מעמד לזמן ארוך ולכן התחזוקה תהיה רק אחת לתקופה אך יש לעקוב שהתאורה פועלת כולה כל הזמן. כאשר חלק מהתאורה התקלקלה מומלץ לקרוא לאיש תחזוקה האחראי על השילוט בכדי לטפל בבעיה ולא מומלץ להשאיר חלק מהתאורה דולקת משום שהדבר לא נראה טוב מבחינה פרסומית.

שלטי תלת מימד

שלטי תלת מימד אלו שלטי כותרת גדולים בהם נעשית עבודה מדויקת ומקצועית של יצירת אותיות הלוגו של העסק בתלת מימד. השלט בנוי כשלט אחד ממנו בולטות האותיות באופן ייחודי של תלת מימד, שלטי תלת מימד נעשים מחומרים כמו- פי. וי. סי. ופרספקט, אלו חומרים איכותיים ויציבים המחזיקים מעמד לאורך זמן. השילוט משווה לעסק מראה יוקרתי וכאשר שלטי תלת מימד ממוסגרים בתאורה השדר יהיה מראה זוהר ואצילי.

כיצד לבחור את סוג השלט המתאים לעסק שלכם?

בבואכם לבחור את סוג השלט המתאים לבית העסק חשבו בראש ובראשונה מיהו קהל היעד שלכם ואיזה סוג שלט יתפוס את תשומת לבו בצורה הטובה ביותר. בנוסף חשבו מה הייתם רוצים לשדר על העסק שלכם דרך השילוט ודבר אחרון, חישבו היכן הייתם רוצים למקם את השילוט, מה הן המידות המתאימות לשילוט ומה חשוב לכם שיהיה כתוב בשילוט.


אודות מחבר המאמר

שילוט לעסקים שרוצים שיראו אותם

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.