אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מחפשים הרצאות מעניינות? הרצאותיו של עמית סגל הן הבחירה הנכונה

 

מחפשים הרצאות מעניינות? הרצאותיו של עמית סגל הן הבחירה הנכונה

 

אנחנו חיים במדינה שאם יש בה משהו שאי אפשר להתעלם ממנו, זה הפוליטיקה. בכל מקום שומעים על זה ובכל שעה עגולה יש חדשות. אומנם חלק מאתנו מצליחים להתחמק מלהתמכר לחדשות, אך בפועל, כולנו יודעים לא מעט על התחומים האלה. מצד שני, האם אתם יודעים לומר על מה בעצם הפוליטיקאים מתווכחים בכל פעם כשאתם שומעים אותם ברדיו או רואים אותם בטלוויזיה? והאם אתם מבינים את הלך הרוח ואת האופן שבו מתקבלות החלטות בדרג הפוליטי? אם אתם רוצים להעמיק את הידיעות שלכם ולהבין, למשל, איך קורה בישראל שעיתונאי מוכר הופך להיות פוליטיקאי משפיע כל כך, הרצאותיו של עמית סגל הן בדיוק בשבילכם. עמית סגל, כפי שכולם בוודאי יודעים, נחשב לעיתונאי בעל השפעה משמעותית ביותר. הוא בעל ידע רב וניסיון של שנים, כך שאם יש משהו שתוכלו להיות בטוחים לגביו, זה שתרגישו כיצד כל הרצאה שלו מעשירה אתכם מאוד.

 

למה בעצם כדאי להכיר את הפוליטיקה בישראל יותר מקרוב?

לא אחת קורה שאנשים אומנם רוצים לדעת יותר על הפוליטיקה בישראל, אך הם בטוחים שלימודי פוליטיקה מיועדים רק למי שרוצה להפוך את התחום הזה למקצוע. כדאי לדעת שהיום זה לא כך. לימודי פוליטיקה אפשר ללמוד ברמות שונות, כולל הרצאות עיוניות מעניינות. אם אתם עדיין בדילמה מדוע לימודי פוליטיקה זו אופציה ששווה להשקיע בה, חשוב שתבינו: הפוליטיקה משפיעה על חייו של כל אחד מאתנו. אין לנו באמת את הפריבילגיה לומר שזה לא מעניין אותנו או שאנחנו לא אוהבים פוליטיקה, כי אותם פוליטיקאים למעשה משפיעים על כל דבר בחיינו. על המצב הכלכלי שלנו, על המצב הביטחוני וגם על המצב התרבותי בארץ כולה. לכן, אם אנחנו חיים כאן, המינימום שנוכל לעשות הוא להבין איך עובדת הפוליטיקה, מהם הכוחות המשפיעים וכיצד ההחלטות החשובות במדינה מתקבלות. לכן לימודי פוליטיקה זה משהו שיכול לעניין כל אחד, ובמיוחד אם מדובר על הרצאות של עמית סגל. 

 

הרצאות שיהיה לכם נוח ונעים לקחת בהן חלק

לעיתים כשאנשים חושבים על האפשרות של עמית סגל הרצאות הם חוששים שיהיה להם קשה להכניס הרצאות כאלה לסדר היום העמוס. אם גם אתם מתלבטים לגבי העניין הזה, דעו שכמובן אפשר להבין ללבכם. הרי כולנו חיים בעידן המודרני ומנסים לעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים בכל דבר: בבית, בעבודה, עם חברים, ולכן ברור שלא נשאר לנו הרבה זמן פנוי. לכן בוודאי תשמחו לדעת היום, גם כאשר מדברים על עמית סגל הרצאות, אפשר לעשות הכול אונליין. משמעות הדברים היא שתוכלו לבחור כל סדרת הרצאות שמעניינת אתכם ולהירשם אליה דרך האינטרנט. כך תוכלו לראות ולשמוע כל הרצאה של עמית סגל בכל רגע נתון. זה אומר, למשל, שאפילו אם אתם הורים לתינוק שלא נותן לכם מנוח ואתם לא מצליחים להירדם שוב אחרי שהוא העיר אתכם, תוכלו לנצל את הזמן ללימודי פוליטיקה!

 

הנגישות והנוחות שמציעות הרצאות אונליין

בין אם אתם חושבים על הרצאות של עמית סגל ובין אם נדמה לכם שיש הרצאות אחרות שיכולות להיות מעניינות יותר עבורכם, כדאי שתדעו שהפתרון המקוון הוא נפלא. אתם יכולים ללמוד בצורה כזאת לא רק על פוליטיקה, אלא גם על כל תחום אחר שמעניין אתכם. בנוסף, המחירים נוחים ויש לכם גם אפשרות לצפות בהרצאות השונות מספר פעמים. אם כל זה לא מספיק לכם, אתם תראו שהיום את ההרצאות המקוונות אתם יכולים לראות גם ממספר מכשירים שונים.  זה אומר שאתם לא מחויבים לשבת מול המחשב שלכם כדי לראות הרצאות שמעניינת אתכם בנושא פוליטיקה, שכן זה אפשרי גם בעזרת הטלפון הנייד. אם אתם רוצים להרגיש מעורבים יותר ולהעשיר את עצמכם בתחומים שונים שמעניינים אתכם, הרצאות אונליין הן הבחירה הנכונה, אז למה לחשוב פעמיים?


אודות מחבר המאמר

מרצה על בריאות ונפש 

ד"ר אבי כהן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.