אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

המלכה הלבנה

 

המלכה הלבנה

שבועות, החג שחיכינו לו כל השנה, סוף סוף מגיע! ועם כל הכבוד לפשטידות, לקישים ולבורקסים, כולם יסכימו שהמנצחת הגדולה של כל ארוחה חלבית באמת היא עוגת הגבינה שמוגשת בסופה. בין אם תארחו בביתכם את הארוחה החגיגית ובין אם תתארחו בבית של אחרים, כדאי שתתכוננו ותמצאו מתכון מנצח שלא ישאיר אף פה אדיש. אם אתם מתבלטים איזו עוגת גבינה להכין, הגעתם למקום הנכון. כאן נעשה סדר בסוגים השונים כך שתוכלו להבין מה הכיוון שלכם לשבועות 2022.

אספנו לכם שלושה מתכונים שקל להכין מתוך מבחר עוגות שעברו את מבחן האש (על השולחן) וגררו אחריהן מחמאות שהמשיכו להגיע, גם הרבה אחרי שהסעודה נגמרה.

עוגת גבינה וביסקוויטים

עוגות גבינה שלא דורשות תנור הן אחת הסיבות שחג שבועות הוא סיבה למסיבה- 10 דקות ויש עוגה! עוגות גבינה וביסקוויטים, למשל, הן עוגות שקל להכין כמו שקל לזלול. את כל המרכיבים מערבבים בקערה אחת ושולחים למקרר עד ארוחת החג. אחותה הבוגרת של עוגת הגבינה והביסקוויטים הקלאסית, זו שילדים אוהבים, היא עוגת הטרמיסו, שבאותה מהירות הכנה, תהפוך למנה העיקרית שסועדי המשפחה האנינים יעריכו. אחד היתרונות הברורים של עוגות גבינה מהסוג הזה הוא שניתן לגוון אותן בדרכים רבות ופשוטות. כך למשל, בקרם ניתן לערבב ריבת חלב או ממרח לוטוס, או גרידת לימון ותפוז לקבלת גרסה קלילה יותר. אם תרצו לשבור את הקונספט של עוגת ביסקוויטים רגילה תוכלו להרשים את האורחים עם עוגת קרמשניט מתפוררת וקרמית שפשוט אי אפשר יהיה להפסיק ליישר.

עוגת גבינה אפויה

עוגות גבינה אפויות הן כנראה הסיבה העיקרית שבגינה אנשים מסוימים מחכים לשבועות. עוגה איכותית, מעט יותר אוורירית מעוגת הביסקוויטים אך כזו שעדיין שומרת על מרקם דחוס ועשיר בטעמים גבינתיים. עוגה שמתאימה לארוחת חג לא פחות משהיא מתאימה עם כוס קפה הפוך בבוקר, או כקינוח בארוחת הערב. כמו כן, בקלות תוכלו לצוות לה שחקן חיזוק מיוחד כמו שוקולד לבן או פירות יער בצבעים עזים, וכך, עם מעט יצירתיות, העוגה הזו תהפוך להיות הכוכבת במרכז הבמה. אתם מוכנים לתהילה הזו?

עוגת גבינה באסקית

ייתכן וייקח לכם מעט יותר זמן להכין אותה, אבל התמורה שתקבלו תהיה שווה את זה. עוגה באסקית מאתגרת את כל מה שחשבתם שאתם יודעים על עוגות גבינה. ההכנה שלה לוקחת כמה דקות בלבד, בדומה לעוגה בחושה, ולאחר מכן אופים אותה בחום גבוה (200 מעלות!) עד שחלקה העליון משחים ומתקרמל כמעט עד שריפה. על כל עוגות הגבינה באשר הן: מכינים אותה כמו עוגה בחושה בכמה דקות, אופים אותה ב-200 מעלות עד שהחלק העליון שלה נשרף ומתקרמל לגמרי. כשהיא יוצאת מהתנור היא רוטטת ונראית לא מוכנה כלל, אך לאחר קירור הגון במקרר, המרקם שהיא מקבלת הוא לא פחות ממופלא- הכלאה בין פודינג לפאדג', רך, נימוח וחלבי. התכוננו, הכפית שלכם תתקשה להיפרד מהמנה הזו.

 

 


אודות מחבר המאמר

ליאור שמש

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.