אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

משרדי פרסום דיגיטליים - כיצד הן מחוללות מהפכה בתחום השיווק

מהו משרד פרסום דיגיטלי?

משרדי פרסום דיגיטליים אחראים על העיצוב, ההפקה והיישום של קמפיינים שיווקיים דיגיטליים. הם עובדים עם מגוון רחב של לקוחות מעסקים קטנים ועד גדולים, וכן מספקים מגוון שירותים לרבות עיצוב ופיתוח אתרים, קידום אתרים אורגני בגוגל SEO, ניהול קמפיינים ממומנים PPC, שיווק במדיה חברתית SEM SMO, פיתוח אפליקציות לנייד ועוד ועוד.

כיצד לבחור איזה משרד פרסום דיגיטלי מתאים לצרכים שלך

ישנם הרבה משרדי פרסום דיגיטליים שם בחוץ, ובחירה באחד שהוא המתאים במיוחד לצרכים שלך יכולה להיות משימה לא פשוטה. ראשית יש לשאול:

מדוע העסק שלך צריך משרד פרסום דיגיטלי?

משרד פרסום דיגיטלי הוא למעשה חברה המתמחה במתן שירותים בתחום השיווק הדיגיטלי. הם אחראים על ניהול וביצוע כל מסעות הפרסום המקוונים עבור לקוחותיהם, שהם לרוב עסקים קטנים עד גדולים.

סוכנויות פרסום דיגיטליות עברו כברת דרך מאז שהחלו לראשונה. בעבר, הן התמקדו רק ביצירת מודעות באנר וקמפיינים לקידום אתרים, אולם כיום הם עושים הרבה מעבר לזה. סוכנויות דיגיטליות אחראיות כעת לכל דבר, החל משיווק במדיה חברתית ועד הפקת וידאו לאירועי סטרימינג בשידור חי.

בימים אלה, זה לא מספיק רק להיות עם נוכחות מקוונת; עסק חייב משרד / סוכנות דיגיטל שתוכל לעזור לו בתחזוקה והצמחה של העסק.

מה המשותף ל-10 סוכנויות הפרסום הדיגיטלי הטובות ביותר?

משרדי פרסום דיגיטליים הם אלו שעוזרים לחברות ליצור ולנהל את הקמפיינים השיווקיים הדיגיטליים שלהן. הם עוזרים ללקוחותיהם עם הצרכים שלהם עבור מדיה חברתית, וידאו, דואר אלקטרוני ושיווק נייד.

10 סוכנויות השיווק הדיגיטלי המובילות הן:

וונדרמן

- Omnicom Media Group,

- Publicis Groupe,

- AKQA,

- DigitasLBi,

- R/GA ברחבי העולם,

- Saatchi & Saatchi NY/LA/London/Singapore/Tokyo/Hong Kong/,

- Razorfish NY/Seattle/,

- SapientNitro ניו יורק ניו יורק /, ו

- מטבח דיגיטלי.

מה זה אומר אם אתה מתקשה למצוא סוכנות פרסום טובה לעסק שלך?

אם אתה מוצא את עצמך מתקשה למצוא משרד פרסום לעסק שלך, הנה כמה טיפים שעשויים לעזור.

-שאלו עמית או חבר על מי הם ממליצים. קשה למצוא משרדי פרסום, אבל אנשים אחרים בתעשייה עשויים להציע לך כמה הצעות.

-הסתכל באתר האינטרנט של החברה ובעמודי המדיה החברתית. לראות איזה סוג של עבודה הם עושים וכיצד הם מציגים את עצמם יכול לעזור לך להחליט אם הם מתאימים לצרכי החברה שלך.

 

 

-בדוק את הביקורות שלהם באתרים כמו Yelp או Google Reviews. לפעמים, זה יכול להיות קשה לדעת אם סוכנות נחשבת רק מהתבוננות באתר האינטרנט שלה או בדפי המדיה החברתית, כך שקריאת ביקורות יכולה להיות מועילה כדי להבין אם אתה רוצה לעבוד איתם או לא.


אודות מחבר המאמר

DMM - סוכנות שיווק דיגיטלי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.