אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הכירו את רומי גולדהמר

הכירו את רומי גולדהמר, תושב תל אביב, בן 62, שלא מפסיק להפתיע ולחדש ולהמציא פטנטים מרגשים ושימושיים. גולדהמר, אשר חידש לאחרונה את אתר פרשר מייקר  www.pressure-maker.com , אתר פרי יוזמתו  המציג מגוון המצאות  ושיטות עבודה שהוביל בששת העשורים של חייו , על היבשה ועל הים, משיק בימים אלה שני חידושים מעניינים שתכנן ועיצב בעצמו, בבית מלאכה צנוע.

מתלה ואקום לעציץ: מתלה מיוחד לעציץ המצויד בשתי כריות ואקום להדבקה על משטחים חלקים, זכוכית, פח,  חרסינה, שיש ועוד. המתלה מוצע במספר גדלים וניתן להתאימו גם לאדניות.

לדברי רומי גולדהמר: "הפטנט הזה מאפשר לכל אחד לגדל בעצמו צמחי תבלין ונוי בבית, במיוחד לאלה המתגוררים בדירות קטנות. את המתלה המיוחד ניתן להצמיד, לדוגמה, על אריחי המטבח או במרפסת ובכך לפתח תחביב ולגדל צמחי תבלין ונוי בבית בהנאה ובנוחות מרבית".

גולדהמר מוסיף כי באמצעות המתלה המיוחד שפיתח ניתן להשתמש בבקבוקי פלסטיק כעציצים ואדניות ובכך לבצע בהם שימוש נוסף, כחלק מהטרנד הירוק.את מתלה הואקום לעציצים ניתן להשיג באתר www.pressure-maker.com במחיר של 15 ₪ בלבד,כאשר בימים אלה מספר משתלות וחנויות מתמחות מגלות עניין בפטנט הייחודי.

פטנט חדש נוסף של רומי גולדהמר הינו עזובית -קושרן לכלבים. מדובר בקושרן ואקום לכלב המאפשר לעגן את רצועת הכלב למשטחים חלקים כגון שיש, חרסינה, זכוכית או אפילו לרצפה. הרעיון לפטנט הבשיל לאחר שגולדהמר אימץ שני כלבים (שימי ועזובית) המתגוררים עימו בדירתו הקטנה.

גולדהמר: "אני מאד אוהב בעלי חיים וכתושב בעיר הגדולה נתקלתי בלא מעט אנשים שמטיילים עם הכלב ורוצים להיכנס לחנות או לבצע קניות ומתקשים למצוא מתקן כדי שיוכלו לקשור את הכלב בביטחון שלא יפגע או יברח. מכן נולד הרעיון לקושרן. מדובר ברצועה עם תופסן מיוחד שבאמצעותה ניתן להצמיד את רצועת הכלב למשטחים חלקים וכך לשמור על הכלב. הפטנט הזה יעיל גם בנסיעה במכונית כך שניתן להצמיד את הרצועה לחלון האחורי ולנסוע בביטחון".

את עזובית - קושרן לכלב ניתן להשיג באתר במחיר 18 ₪ או 25 ₪) ובחנויות לבעלי חיים, כדוגמת רוטוויל ברחוב פלורנטין 10 תל אביב.

. לפרטים נוספים: רומי גולדהמר: 050-8367040,  03-5181142.

לפרטים נוספים: רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור 052-2508109. www.ronenhillel.co.il


אודות מחבר המאמר

רונן הלל מנכ"ל ובעלים של רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור

www.ronenhillel.co.il

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.