אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שמלות ערב מדהימות בלבן

החלום המשותף של ילדות קטנות רבות הוא על היום שבו יפגשו את הנסיך שלהן, יצעדו יד ביד מתחת לחופה ויבלו את שארית חייהם ביחד. אך במקרים רבים הנסיך בכלל לא משנה וגם מתי בדיוק הוא יגיע רכוב על סוסו הלבן – הדבר החשוב ביותר הוא השמלה הלבנה המפוארת והיפה שהן לובשות לכולן, כי אין דבר שהופך את האירוע למיוחד יותר מאשר שמלת כלה צחה כשלג, מקושטת, משתפלת ומתנופפת ברוח.

כבר מזמן הפכו שמלות כלה למשהו שהוא יותר מפריט לבוש חגיגי. זהו הסמל שמבדיל את הכלה מיתר הנוכחות באירוע, הדבר שגורם לכלה לבלוט בתוך הקהל ומה שמצהיר שהיא בעלת השמחה ולא אף אחת אחרת. רק מוסיפים הינומה, נעלי כלה לבנות, כסופות או זהובות, עיצוב שיער ייחודי ואיפור מקצועי, וכל אישה הופכת לנסיכה ליום אחד.

אך אם את לא ברת המזל שנישאת במעמד מיוחד זה, אין סיבה שלא תוכלי גם את להתגנדר ולהתהדר בשמלה מעוצבת משל עצמך. כי חתונה של בת משפחה או חברה טובה היא רק תירוץ להתאבזר באחת ממגוון שמלות ערב שמוצעות בחנויות המעצבים והבוטיקים השונים ולפזר כמה אלפי שקלים על פריט לבוש שיגרום לך לשחרר את הנסיכה שמסתתרת בלבך.

שמלות ערב 2010 – יופי וייחוד

צו האופנה הנוכחי שם דגש על ייחוד, עידון ביחד עם מאפיינים של פאר, בדים קלילים המשולבים באפליקציות לקישוט ושילוב של גזרות קלאסיות המשתמשות בבדים חדשניים.

רכישת שמלות לאירועים אמנם עולה לנו ביוקר, אך אין תג מחיר שניתן לשים על התחושה שמעניקה לנו שמלה יחידה במינה שהותאמה למידותינו ושפוערת את פיותיהם של כל הנוכחים במקום. כי המבחן החשוב ביותר של שמלה הוא מבחן כאב-הצוואר, שהרי אם השמלה לא מסובבת את כל הראשים, אז כנראה שהיא לא עושה את עבודתה כהלכה.

אז אם אז זקוקה לפרטים נוספים בנושא, חפשי את המאמריםה באים שלנו בנושא בגדי ערב ובגדים לאירועים. קריאה מהנה!

 


אודות מחבר המאמר

מחפשת את כל הפרטים העדכניים ביותר על שמלות כלה וערב? מחפשת רעיונות לחיים ולבית? היכנסי לאתר http://dan.blogzilla.mobi//

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.