אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מיטוב מכירות וחסכון כלכלי באמצעות שירותי קול סנטר

עסקים רבים נעזרים בשירותי מיקור חוץ על מנת לייעל תהליכים פנימיים בתוך העסק. בין השירותים הללו תמצאו חברות רבות שנעזרות בשירות קול סנטר. קול סנטר הנגזר מהמילה האנגלית Call Center או Contact Center הוא למעשה מוקד אנושי המורכב מצוותים המעניקים שירות או מכירה במגוון רחב של תחומי עיסוק. ערות התקשורת הוא יכול להיות טלפוני, הודעות, צ'אט, מייל וכדומה. מוקדים  אלו מצוידים במערכות ניהול מתקדמות המאפשרים לנהל מעקב ובקרה אחר כל שיחה שנכנסת למוקד או יוצאת ממנה.

שירות קול סנטר הוא מגוון וחולש על כמה ערוצים 

מוקדי תמיכה טכנית – נציגים המעניקים שירות בנושאים טכניים ותפעוליים. לדוגמא מוקד תמיכה של חברת סלולר.

מוקדי מכירות – מוקד נציגים שעוברים הכשרה למכור מוצרים או שירותים נוספים ללקוחות קיימים. לדוגמא – לקוח המנוי בחברת ביטוח. נציגי המוקד יפנו להציע ביטוחים נוספים.

מוקדי שירות – נציגים שעברו הכשרה להעניק שירות ללקוחות החברה או ללקוחות מתעניינים.

הקמת מוקד טלפוני המעניק שירות, תמיכה או מכירה באופן עצמאי הוא פרויקט מורכב בפני עצמו, הדורש ציוד רב ויקר ועשוי להיות חסם עבור עסקים הנמצאים בשלב ביניים בהתפתחות העסקית שלהם.

לאילו סוגי עסקים השירות מתאים?

כמעט לכל עסק ובכל גודל. ישנם מסלולי חיוב שונים כך שכל אחד יכול למצוא בהתאם לתקציב שלו שירות שיתאים למידותיו. בנוסף לכך כיום שירות קול סנטר בחברות מסוימות יכול לכלול גם שירות הודעות כך שלדוגמה בעלי מלאכת יד הנמצאים לא אחת בעבודה מחוץ למשרד ישמחו לדעת שיש מי שעונה ולוקח עבורכם הודעות, דרך עורכי דין שמפעילים קמפיין לידים ברשתות החברתיות וצריכות נציגים שיתאמו עבורם פגישות ועד ארגונים גדולים כמו עיריות יכולות להפעיל מוקד תמיכה עירוני שיענה לתושבים 24 שעות ביממה.

לשירות קול סנטר יתרונות רבים:

עסקים קטנים וגדולים פועלים מצד אחד להרחיב את הפעילות העסקית שלהם, תוך שמירה על הוצאות סבירות, זאת במטרה להגדיל את אחוז הרווחיות.

למרות שהנטייה הראשונית של בעל העסק, היא לגייס עובד אחד או יותר (תלוי בגודלו) שיתפוס את המשבצת הזו, ולחילופין להטיל את המשימה על הצוות הקיים, דבר שיפעיל ריבוי משימות על הצוות הקיים. הוא עשוי לגלות ששירות קול סנטר יכול להיות אפקטיבי יותר וזול יותר. קבלת שירות מחברה שזו עיקר ההתמחות שלה, פוטר את בעל העסק מגיוס אחר כח אדם, הכשרה שלו ותחלופה במקרה של מקרה מחלה. מדובר על משאבים משמעותיים עבור כל עסק.

כבעלי עסקים הינכם מבינים כמה קשה לגייס כח אדם איכותי ויציב. שם נעוץ יתרון נוסף של הוצאת השירות מתוך העסק אל חברת קול סנטר. לרוב חברות ותיקות בתחום, יודעות לשמר ולתמרץ את הצוותים במוקדי השירות והמכירה.

למידע נוסף https://www.kishurit.co.il/


אודות מחבר המאמר

אור שמש

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.