אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

Tal's Home - טל'ס הום - חנות רהיטים בחדרה

 

בית מרוהט ומעוצב הוא חלום של כל משפחה בישראל. הבעיה היא העלות הגבוהה הכרוכה בעיצוב וריהוט הבית, כאשר פינת אוכל עם כיסאות לבד יכולה לחסל לכם את כל תקציב הריהוט. בטל'ס הום לעומת זאת תוכלו בעזרת תקציב מתאים לרהט את כל הבית ברמה הגבוהה ביותר וליהנות מריהוט איכותי ומעוצב, דגמים חדשים, איכות, חומרי גלם, אמינות ושירות והכל ומחירים הטובים בתחום.

ייצור עצמי ברמה הגבוהה ביותר, דגמים ייחודיים וחיסכון במחירי הייבוא

טל'ס הום בחדרה מצליחה לייצר עבורכם את פרטי הריהוט המקוריים, המעוצבים והחדשניים ביותר במחירים ללא תחרות. בין אם זה שידות, ארונות, חדרי שינה, פינות אוכל, מזנונים או קונסלות מעוצבות, ספות או כל פריט ריהוט אחר לבית – טל'ס הום מובילה בתחום ומביאה לקהל לקוחותיה את פתרונות העיצוב והריהוט המתקדמים ביותר בהתאמה אישית ולשביעות רצון הלקוח.

התרשמו מהדגמים של קולקציית 2022 ומהרו למצוא את פרטי הריהוט שאהבתם במחירי סוף שנה לקראת הגעתה של הקולקציה החדשה!

לגור בתוך חלום – הבית המרוהט של טל'ס הום

צריכים להחליף את כל הריהוט בבית ולהתחדש בריהוט בלי לוותר על הנוחות ובמחיר מנצח? מעוניינים לעשות מייק אובר לדירה או להוסיף פרטי ריהוט יחידים לאחד החדרים או לסלון? בטל'ס הום תמצאו את כל פתרונות הריהוט המובילים בתעשייה ותיהנו מהמחירים המשתלמים ביותר עבור המוצרים הטובים ביותר. חדרי שינה אטרקטיביים, סלונים 1+2+3 במחירים ללא תחרות וברמת עיצוב לא מתפשרת, התאמה של גדלים, צבעים, חומרים וסגנונות עיצוב עכשוויים שיכולים להתאים לבית שלכם ולהפוך אותו יוקרתי ומהודר בעזרת ריהוט מושלם שתמצאו בחנות הריהוט המובילה בעיר חדרה.

3 טיפים לעיצוב הבית מהמומחים של טל'ס הום

אין אחד שלא היה רוצה לגור בדירת פאר או בית החלומות. אמנם קשה להגיע לרכישת נכס נדלן ברמה זו למגורים, אך כאשר בוחנים את האפשרות לעצב ולרהט את הבית מבפנים, אין זה חשוב אם מדובר בבית במיליון דולר או ב- 10 מיליון.

בואו לבחור את פרטי הריהוט הנחשקים והמובילים ביותר בחנות הרהיטים המובילה בחדרה והסביבה - טל'ס הום. להתראות בחנות!

 

 


אודות מחבר המאמר

Tal's Home מביאה לתושבי חדרה והסביבה את הבשורה בתחום ריהוט הבית. מפסיקים לשלם את פערי התיווך ומחירי הייבוא ומצליחים לרהט את הבית מ-א' עד ת' במחיר של חדר אחד. חנות הרהיטים טל'ס הום מציעה מגוון רחב של פרטי ריהוט לבית מכל הקטגוריות: מערכות ישיבה וסלונים, מזנונים ופינות אוכל, חדרי שינה, קונסולות מעוצבות, מחלקת מבצעים לוהטים ועוד.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.