אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

למה מרכזיות בענן?

 

 

 

יותר ויותר עסקים עוברים לתקשורת ברשת מכיוון שהם זריזים יותר, צדדיים ומצמצמים עלויות תוך הגברת היעילות.התקדמות, עלויות נמוכות יותר או ניידות או גמישות - לא משנה מה המטרה שלך, המעבר למערכת PBX המתארחת בענן מביאה המון יתרונות נרחבים, מכל כיוון שנסתכל. הנה 5 הסיבות העיקריות למה כן מרכזייה בענן.1. מדרגיותמרכזיית ענן מאפשרת לעסק שלך לקבל מערכת טלפון שתתרחב איתך ביחד תוך כדי איזון מגבלות התקציב שלך. בדרך כלל, מכיוון שיש ציוד פיזי מינימלי עם פתרון מרכזיה מבוסס ענן, השירותים של מרכזייה בענן בדרך כלל עובד על בסיס מנוי שניתן להגדיל בחדות (או להקטין כמובן) באזהרה קטנה כדי לעמוד בדרישות המשתנות. לעומת מרכזייה אנלוגית שהעלויות הרבה יותר גדולות כי יש יותר ציוד פיזי ועוד…2. הוצאה ראשונית נמוכה ומהירה יותרמערכות המתארחות בענן, מעצם טבען, מגיעות עם דרישות תשתית מינימליות וכל החומרה מסופקת על ידי הספק שלך (מכיוון שהכל יושב בענן) - המשמעות היא הרבה פחות הוצאות כספיות עבור העסק שלך בהתחלה.מרכזיות בענן יכולות לחסוך לך עד 60% בהשוואה למרכזייה פיזית אנלוגית, מכיוון שלא תצטרך לשלם עבור העלות המוקדמת של השכרה ותחזוקה של החומרה והטלפונים השולחניים.יחד עם עלויות ראשוניות נמוכות יותר, תיהנו גם מזמני הגדרה מהירים יותר. הקמת מרכזייה בענן לא לוקחת זמן מכיוון שהכל וירטואלי, זאת אומרת להקים כרגע מרכזייה שלימה למשרד עם 10 שלוחות ומעגלי המתנה וניתוב שיחות ועוד לא אמור לקחת יותר מ 15 דק עבודה! כן ברמה כזאת!3. מרכזיה בענן חוסכת לך כסף בכל חודשהחיסכון בעלויות לא מסתיים בהוצאה הראשונית על התקנת המערכת שלך. אירוח פתרון התקשורת שלך בענן אומר גם שאתה לא צריך לדאוג לשלם עבור תיקונים יקרים או השבתת ציוד ותחזוקה שוטפת שלעתים קרובות מגיע עם ניהול כל הטכנולוגיה שלך בבית.4. מרווח זמן על ידי צמצום תעסוקה בכל הציוד הפיזי ככלל, מערכות מרכזיות מנוהלות על ידי ספקי צד שלישי. אלו חדשות נפלאות אם אתה לא רוצה להתמודד עם הטרחה היומיומית של תחזוקת IT, פתרונות בעיות תקשורת ועוד.בעיקרו של דבר, יהיה לך צוות ייעודי של מומחים ממקור חיצוני שיבטיח שהכל ימשיך לפעול בצורה חלקה, ויאפשר לצוות העסק שלך להתמקד בפרויקטים גדולים ואסטרטגיים יותר.5. ניידות מוגברתאם החברה שלך מנסה לפתוח פתרונות עבודה גמישים יותר/מרחוק ולהפוך לנייד יותר באופן כללי, אז מערכות מרכזיות המתארחות בענן הן הפתרון האידיאלי.באמצעות המרכזייה בענן שלך, אתה יכול לחבר עובדים מרחוק או עובדים הממוקמים במקומות שונים. הם פשוט נכנסים ומקבלים שיחות כרגיל, כאילו נמצאים במשרד עצמו. גם השיחות היוצאות מועברות דרך מזהה המתקשר של החברה, כלומר הלקוחות אינם חכמים יותר.בנוסף האפשרויות הנוספות שמספקת לך מרכזייה בענן הן הרבה יותר גדולות לצורך הדוגמא אצרף מספר אפשרויות שיש במרכזייה בענן: משרד מרחוק - המשרד שלך הוא עכשיו בכל מקום בו אתה נמצא, בכל מקום שאתה הולך.ניתוב שיחות - מערכת לניתוב שיחות באופן קל ומידי IVR.אבטחה - הצפנת שיחות בתקן AES.שרידות - מערכת שרידות וגיבוי חם Fail over.הקלטות - ממשק הקלטת שיחות ושליפה מידית על גבי גבוי שרות ענן מאובטח.תור ממתינים - ניהול תור ממתינים בשיחות נכנסות.מספרים וירטואליים - אפשרות רכישת מספרים במגוון רחב של מדינות .שירות שיחה חוזרת / Call back - אפשרות לחזור לשיחה כשהגיע תורה בתור הממתינים.שיחות ועידה - אפשרות לשיחות ועידה בצורה קלה ומהירה.סינון שיחות - אפשרות סינון שיחות לפי מספרים או שיחות חסויות.האזנות - אפשרות להאזין לעובדים או לאמן אנשי מכירות באמצעות האזנות.המתנה נעימה - אפשרות להשמעת מוסיקה עד למענה השיחה.דוחות - דוחות הכוללים שיחות פעילות, חשבוניות, היסטוריה וכו'.שרות Fax2Mail .שרות Mail2Fax .שילוב שליחת מסרונים SMS.חייגן שיחות/תותח שיחות - מערכת להעלאת קובץ מספרים עם אפשרות חיוג לכולם בו זמניתוהפניה לבחירת הלקוח.


אודות מחבר המאמר

מחפשים מרכזיה וירטואלית בענן לעסק שלכם? הכירו את המרכזייה המתקדמת של Hallo 015 עם מערכות קול סנטר , תותחי שיחות, נתבי שיחות ועוד. המרכזייה שתייעל לכם את העסק באופן משמעותי!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.