אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

המרכז למימוש זכויות

 

מימוש זכויות בישראל יכול להתבצע אל מול הרשויות השונות כגון: מס הכנסה והעיריות, אך עם זאת עיקר התהליך לרוב מתבצע ראשית כל אל מול הביטוח לאומי.  הביטוח לאומי כמוסד אשר אחראי על כל הביטוחים של אזרחי ישראל, יכול ומוסמך להגדיר את גובה ההנחות וההטבות, או במילים אחרות מימוש זכויות של היחיד.

על מנת לזכות בהכרה של הביטוח לאומי יש לוודא כי הנכם נמצאים תחת קטגורית הזכאים של הביטוח לאומי. זכאים אלו כוללים: משפחות מצוקה, נכים, עיוורים וחרשים, נפגעי תאונות דרכים ופעולות איבה ועוד רבים אחרים. הגשת התביעה אל מול הביטוח לאומי כרוכה לא אחת במאמץ רב ויכולה להימשך לאורך זמן. טרטורים אל מול הוועדות הרפואיות השונות, מילוי טפסים והגשת התביעה ככלל יכולה להיות לא נעימה לפעמים.

לשם כך הוקמו חברות הנקראות המרכז למימוש זכויות. חברות אלו הנן עסקים פרטיים אשר הוקמו במטרה לסייע לאלו אשר זכאים לסיוע מהביטוח לאומי אך עם זאת מתקשים בתהליך הארוך ולעיתים אף מייגע.

המרכז למימוש זכויות הנו מרכז אשר מאגד בתוכו כמה בעלי מקצוע המתמחים בתחום כגון רופאים אשר התמחותם היא הגשת תביעות אל מול הביטוח לאומי ואשר בסופו של התהליך יזכה אתכם גם אל מול העיריות ואל מול מס הכנסה וכדומה. המרכז למימוש זכויות  מתחיל ומסיים את התהליך של הגשת התביעה אל מול הביטוח לאומי, המרכז למימוש זכויות מייעץ גם לאלו אשר נמצאים באמצעו של תהליך מול הביטוח לאומי.

המרכז למימוש זכויות ייעץ, יכוון, יתמוך וילווה אתכם לאורך כל הדרך, עד לקבלת ההכרה המיוחלת אל מול הביטוח לאומי.  ניתן כאמור להגיש את התביעה בעצמכם אך עם זאת מומלץ להתייעץ עם בעלי מקצוע בתחום.


אודות מחבר המאמר

זכויות הנכים בישראל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.