אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תאונת דרכים - היום שאחרי

תאונת דרכים – היום שאחרי

מדי יום ביומו אנו שומעים על פצועים ואפילו הרוגים כתוצאה מתאונות דרכים. לעתים רבות, ככל שננסה להיות זהירים וננהג לפי החוק, אנו עלולים להיות מעורבים בתאונת דרכים, לא תמיד באשמתנו.

מהם סוגי תאונות דרכים?

תאונת דרכים היא תאונה בה מעורב כלי רכב. ישנם מספר סוגי תאונת דרכים:

היית מעורב בתאונת דרכים? מה לעשות?

במידה והיית מעורב בתאונת דרכים, בין אם אתה גרמת לתאונה ובין אם לא, עליך לקבל ייעוץ מעו"ד תעבורה. כאמור, כמעט כל תאונת דרכים נגרמת בגלל עבירות תנועה. במידה וביצעת עבירת תנועה וגרמת תאונת דרכים ובה מעורבים נפגעים, העונש שיוטל עליך ייקבע על פי חומרת העבירה ותוצאות התאונה. במקרים של תאונת דרכים בה מעורבים נפגעים או הרוגים, יוגש לרוב כתב אישום נגד הנהג. במקרה כזה עליך לפנות אל עו"ד תעבורה אשר יגן עליך בצורה הטובה ביותר ויפעל להקטנת העונש.באם היית מעורב בתאונת דרכים שנגרמה לא באשמתך ונפגעת כתוצאה ממנה, היוועץ בעו"ד תעבורה על מנת לקבל את כל הזכויות והפיצויים המגיעים לך על פי חוק.

להלן כמה דברים שכדאי לעשות לאחר מעורבות בתאונת דרכים:


אודות מחבר המאמר

LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.