אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הפקת בת מצווה במועדון

מסיבת יום הולדת של גילאי 12/13 היא לא עניין פשוט. זה כמובן השנה בה מציינים את המעבר מילדות לבגרות. יום הולדת גיל 12 לבנות הינו יום מרגש ביותר המציין את אירועי בת מצווה ואת תחילת גיל ההתבגרות על כל מה שמשתמע מזה. לכולנו ידוע כי גיל זה משלב בתוכו לא מעט שינויים ותהפוכות ולילדים מקובלים חברתית בגילאים אלו יותר קל לשרוד את הקשיים של גיל ההתבגרות.

 

בגילאים אלו מידת החשיבות שהילדים נותנים לחברים הינה רבה מאוד ולכן בין השאר בנות החוגגות בת מצווה מעדיפות לערוך מסיבת בת מצווה ברחבי מועדון לבת מצווה עם כל החברים והמכרים מאשר לחגוג בת מצווה באולם אירועים עם כל המשפחה.

 

כבר כמה חודשים לפני היום המיוחל ילדת בת המצווה מתחילה לחשוב ולתכנן איך יראה האירוע , היכן תחגוג , מה יהיה נושא האירוע – הישרדות, כוכב נולד או כל רעיון אחר וכמובן היא מתחילה לעשות חשבונות את מי להזמין ומי לא.

 

ע"מ שאירוע בת מצווה יהיה מוצלח ריכזנו כאן עבורכם מספר טיפים ודגשים איך לבחור נכון מועדון לבת מצווה :

 

  1. בחירת מועדון אירועים אשר רכש לעצמו שם של מועדון לבת מצווה מוביל או לחילופין מועדון המתמחה בהפקת מסיבות יום הולדת לנוער / מסיבת בת מצווה.
  2. יש לבדוק את מידת קלות ההגעה למקום או לחילופין לראות אם במסגרת הדיל ניתן לשלב גם הסעה מרוכזת ( חלק מהמועדונים נותנים אופציה זו).
  3. יש לבחון האם קיים במקום חדר VIP ראוי במידה ורוצים להזמין גם אורחים מבוגרים לאירוע.
  4. חשוב מאוד לדבר עם מנחה האירוע ולוודא שיש חיבור ביניכם כי במידה רבה הצלחת האירוע תהיה תלויה בו.
  5. בדיקה אם לצוות המקום יש מספיק ניסיון מאירועים קודמים על מנת לבנות נושא ייחודי לאירוע שלכם ולבנות מספר הפעלות שונות בשלוב אטרקציות מיוחדות סביב הנושא (קונספט) שבחרתם לאירוע
  6. בדיקה שברחבי מועדון אירועים  ישנם מספר אטרקציות , האטרקציות יכולות להיות נעלים קופצות,שולחני פלייסטיישן,זיקוקים,מגנטים לאירועים,רצפות ריקוד או כל אטרקציה אחרת העולה על דעתכם.

 

אילו הם מספר דגשים כלליים אך חשובים מאוד להצלחת אירוע בת מצווה שלא יפסיקו לדבר עליו בהפסקות.

הצלחת האירוע מסמלת את תחילת גיל ההתבגרות ברגל ימין , אנו ממליצים בחום להשקיע בפרטים הקטנים ולהיות כמה שיותר יצירתיים.


אודות מחבר המאמר

Event קידום אתרים . מבין לקוחותינו לקוחות מתחום בת מצווה , מוסיקה לאירועים , מגנטים לאירועים , מעגל מתופפים, מסיבת בת מצווה  ועוד רבים אחרים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.