אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך בוחרים ארון הזזה?

ארונות הזזה הם פתרון אידיאלי לדירות קטנות, לגרים בשכירות או חדרים בדירות שותפים. הם חסכוניים מאוד במקום, קלים יחסית לפירוק והרכבה ומאפשרים את אותה פרקטיות ונוחות של ארונות הקיר הגדולים והמאסיביים יותר.

בשוק קיים היצע ומגוון רחב מאוד של ארונות הזזה עם שלל סגנונות, חומרים ועיצובים. היתרון הגדול של ארונות הזזה כאמור הוא הורסטיליות ורב השימושיות שלהם: כשבוחרים ארון, יש אנשים שמסתכלים בעיקר על העיצוב, לאחרים חשוב נושא הבטיחות ולחלק גדול העיקר הוא רמת הפרקטיות. ארונות ההזזה  הם המענה לכל האנשים האלו.

כאשר אתם באים לבחור ולקנות ארון הזזה, הנה מספר כללים שחשוב לקחת בחשבון לפני הקנייה כדי לא להתבלבל:

  1. גודל הארון: נשמע מובן מאליו, אבל בכל זאת חשוב להדגיש. חשבו על הגודל שהארון יתפוס בחדר המיועד לעומת הריהוט הנוסף שאמור להיות בו. בנוסף, חשבו צעד אחד קדימה והאם לא תרצו בשלב כזה או אחר לאחסון עוד בגדים ופריטים בארון. 
  2. שימושיות: ישנם סוגים רבים ושונים של אחסון וסידור בארונות הזזה, כגון מדפים, מגירות, מתלי בגדים, נעליים וכו'. אחד היתרונות הגדולים של ארונות הזזה שהם יכולים להיות גם מודולריים וניתן להוסיף או לגרוע חלקי אחסון בעת הצורך. ישנו הבדל אם כך אם מדובר בארון הזזה לחדר שלכם או לחדר ילדים לדוגמא. 
  3.  החומר: ארונות הזזה עשויים מחומרים שונים, כגון עץ, MDF וכו'. חשוב לבחור את החומר שמתאים לך ולתקציב שלך, אך לא רק. כמובן שישנו השיקול העיצובי לעומת גם הפרקטיות. כנראה שתרצו בחדר השינה שלכם ארון מעוצב יותר מעץ ובמחסן ובמרפסת בחרו ארון הזזה מחומר סינתטי. כדאי תמיד לבוא, לראות את הארון במו עיניכם ולראות האם הוא עומד בצרכים ובדרישות, לחוש את החומר ממנו הוא עשוי ולבצע את ההחלטה הכי נכונה עבורכם. 

כאשר אתם בחנות לפני שאתם רוכשים, הנה כמה דברים שכדאי לבדוק במקום:

  1. פתחו את הדלתות כדי לוודא שהן נעות בצורה חלקה. 
  2.  בדקו את המגירות ובדקו שהן נשלפות בקלות. 
  3.  בדקו את המחיצות והמדפים, שהן אכן מחומר איכותי ועמיד.

אודות מחבר המאמר

TALKNDESIGN

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.