אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניהול משאבי אנוש עסקי

ניהול משאבי אנוש עסקי מטפל בכל הקשור לכח האדם של העסק. דהיינו למנהלים ולעובדים. ניהול בתחום משאבי אנוש הוא למעשה ניהול שמטפל בכוח האדם של אותו ארגון במטרה להפיק מהעובדים תועלת מירבית. ניהול משא"ב חשוב שכן הפרודוקציה של העובד מושפעת משביעות רצונו של העובד ממקום העבודה שלו, מהמנהלים שלו, מהשכר והיחס. הנוסחא היא פשוטה: עובד שאינו מרוצה ממקום העבודה כתוצאה מסיבות מגוונות יביא לתפוקה נמוכה, שכן הוא לא ימלא את תפקידו בצורה מקסימלית. ככל שתנאי העסקתו של העובד וההרגשה שלו תהיה יותר טובה, כך גם הסיכוי שתפוקתו תהיה טובה יותר.

ניהול משאבי אנוש עסקי- הבעיות

ניהול נכון של משאבי אנוש בעסק יפתור בעיות אלו בצורה מהירה. הוא יגע בשורש הבעייה, יגיע למסקנה באם ניתן לפתור את הסכסוך ואם לא הוא יחליט מה יהיה הצעד הנבון ביותר להמשך תפקודו היעיל של העסק: פיטורי בעובדים שהביאו לסכסוך או מציאת פתרון יעיל לקבוצת העובדים אשר יגרום להם להמשיך לעבוד ולעסק לצמוח.

ניהול משאבי אנוש עסקי- העקרונות

ניהול משאבי אנוש עסקי- סיכום

מחלקת משאבי אנוש יש בכל חברה, היא חיונית שכן היא זו שמתמודדת עם כל הקשור לעובד. המחלקה של משאבי אנוש מורכבת מאנשים בעלי ידע בכל הקשור לניהול צוות, יחסי עבודה ועוד. ניהול משאבי אנוש עסקי בצורה נכונה תביא לכך שהעובדים שלכם יעבדו בצורה הטובה ביותר שכן הם יהיו מרוצים מהיחס אליהם ומהתנאים שלהם במקום העבודה


אודות מחבר המאמר

LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.