אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניהול משאבי אנוש בהייטק

מחלקת ניהול משאבי אנוש בהייטק היא אחת מהמחלקות החשובות ביותר בחברה.תחום ניהול משא"ב בהיי טק ולמעשה בכל ארגון או חברה המתמחה בתחום זה או אחר, הם אלו שיעזורו לחברה ליצור יתרון על המתחרים האחרים שלה ויעזרו לה לשרוד בשוק העבודה, לאורך זמן.תחום ניהול משא"ב כולל פעילויות רבות הקשורות לאנשים במרחב של הארגון וכמובן שניהול משאבי אנוש קשור לדבר החשוב ביותר בכל חברה או ארגון: העובדים שלה.

ניהול משאבי אנוש בהייטק - מה זה כולל?

ניהול משאבי אנוש בהייטק כולל קשת רחבה של קבלת החלטות ניהוליות בנוגע לעובד בתחום ובחברת ההיי-טק. ניהול משא"ב בהיי טק חייב להיות "מכונה משומנת היטב" עם תפקידים ותהליכים ברורים וזאת על מנת להפיק את המירב מהעובדים ולהעניק להם את כל מה שהם צריכים, כל זאת על מנת לגרום לאותה חברת היי טק לשגשג.

ניהול משאבי אנוש בהייטק - גיוס, מיון והכשרה

ניהול משאבי אנוש בהייטק - תנאים, משוב, טפסים ושאר הניירת

מחלקת משאבי אנוש בהייטק היא זו שתדאג לכם לכל הטפסים הקשורים למקום עבודתכם ולרשויות, כגון: טופס 101, חוזי עבודה, הודעות פיטורין ועוד.היא זו שתעדכן את העובדים בכל הנהלים של החברה, כגון: נוהל קליטת העובד, נוהל סיום עבודה, נוהל הטרדה מינית ועוד.האנשים העובדים במחלקת משא"ב בהיי טק הם הכתובת שיש לפנות אליה בכל הנוגע לדיני וחוקי עבודה, ימי גיבוש, תלושים ועוד.

ניהול משאבי אנוש בהייטק - סיכום

בעבר, כל תחום ניהול משאבי האנוש נעשה על ידי החברה עצמה.היום, ארגונים רבים פונים לחברות ניהול בתחום משאבי אנוש בהיי- טק חיצונית ועל ידי כך הם למעשה שומרים על יחסי עבודה מקצועיים עם העובד כשחברת משאבי האנוש היא זו שאחראית לכל ההתעסקות בניהול העובד.לסיכום, על מנת שחברת היי טק תגיע תשגשג, היא זקוקה למערך עובדים איכותי המרוצה ממקום העבודה. ניהול משאבי אנוש בהייטק, הם האחראים לתוצאה זו.


אודות מחבר המאמר

LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.