אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לימודי סאונד – אהבת המוזיקה שהופכת למקצוע

אנשים רבים מוצאים את עצמם בנקודת מפנה בחייהם כאשר הם מתחילים את המודעות העצמית בכל הקשור לאומנות ושילוב זהו בעניין הקריירה האישית והעתידית. לימודי סאונד לא תמיד מתאימים לכל אחד אבל אכן מתאימים לכל מוזיקאי ולכל אחד אשר מחזיק בנשמתו את האנרגיות להבין ולעכל את עולם המוזיקה גם מצידה המקצועי, להבין את העולם המלא של המוזיקה בצורה מקצועית, עניינית והכי חשוב בצורה שאפשר לעשות ממנה כסף בעתיד.במסגרת בית ספר לסאונד ניתן ללמוד כמה וכמה דברים, הרי לימודי סאונד זה לא רק לדעת איך מקליטים, זה גם לדעת למה מקליטים כך, איפה כל מיקרופון מונח, איפה כל רמקול מונח ואף למה דווקא את הסוג הזה. לימודי סאונד מתחילים ונגמרים באותו מקום – ברצון העז להבין! להבין ולדעת לבד איך עושים מוזיקה ברמה הגבוהה והטובה ביותר שכבר מוכרת לנו מכל עולם המוזיקה הנמכר והסלבריטי בעולם.

 

לימודי סאונד - לא עוד מסלול לימודים

בכל פעם שאנחנו מדברים על לימודים אנחנו חושבים איך זה יכול להועיל לנו בחיים המקצועיים שלנו, ההבדל בין לימודים רגילים ובין לימודי סאונד הוא עניין האהבה, כי אהבת ראיית חשבון לא תמיד קיימת אבל ללמוד מוזיקה זה אחד הדברים שתמיד חבויים בכל אותם למדים. לימודי סאונד לא נועדו רק לאלו שעושים מוזיקה בפועל כי אחרי הכל זה גם יכול להתחיל מכאלו שפשוט אוהבים מוזיקה, אלו שרוצים לדעת יותר, אלו שרוצים גם לקחת חלק פעיל בכל הקשור לתעשיית המוזיקה, חלק בעניין המיקס, מאסטרינג וחלקם בעניין ההפקה וההקלטות, אין מרגש יותר מלעמוד בחדרי חזרקות והקלטות ולשמוע איך שיר נולד והכי חשוב – בעזרתנו!לימודי סאונד יכולים לקחת אדם פשוט מהרחוב ולהביא אותו למצב של היכרות עמוקה לעולם המוזיקה כמו שרק יכל לתאר בחלומותיו, אחרי הכל סאונד כולנו אוהבים, השאלה איך אנחנו אוהבים את זה. לימודי סאונד הביאו רבים למצב של עשייה עצמאית וכמובן הפקה עצמית כדבר שמעולם לא היה, האהבה לסאונד גודלת לאט לאט מעצם ההבנה למצב של אהבת העשייה, לעשות ולאהוב את מה שאנחנו עושים, מה שבעצם טמוע בכל מוזיקאי, בין אם היה בסמגרת לימודי סאונד או לא.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל - VPR

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.