אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מעבר דירה טיפים

מעבר דירה זה עסק מסובך. לאחר תקופת חיפושים ארוכה סוף סוף מצאתם את הבית המושלם וכעת הגיע הזמן להכנס. מהי הדרך הכי טובה לבחור הובלות קטנות? זה יכול להיות פשוט מאוד, אם תתארגנו בצורה חכמה.


לא משנה כמה פעמים עוברים דירה, זה אף פעם לא הופך להיות פשוט יותר. מה אפשר לעשות כדי להקל על המעבר?מעבר דירה זה עסק מסובך. לאחר תקופת חיפושים ארוכה סוף סוף מצאתם את הבית המושלם וכעת הגיע הזמן להכנס. מהי הדרך הכי טובה לבחור הובלות קטנות? זה יכול להיות פשוט מאוד, אם תתארגנו בצורה חכמה.על פי מה לבחור מובילים במרכז? לאיזה פרטים הכי חשוב להתייחס? הנה כמה טיפים : - לא מומלץ להעביר את הדברים באופן עצמאי - אז אולי זה עולה יותר, אבל אין מה לעשות, מובילים מקצועיים פשוט מיומנים יותר. ככה תתפנו לניהול תהליך המעבר. נוסף על זאת, כאשר לוקחים מעבר דירה ניתן לקנות ביטוח תכולה במחיר נמוך יחסית. - התעקשו לחתום על חוזה שבו מפורט מחיר העבודה הכוללת, הסכם הביטוח בהעברה, זמני העבודה ואת כל החפצים שיש להעביר. כך אם תצוץ בעיה, אתם כבר תהיו מכוסים. - החליטו אם לארוז את הדירה בעצמכם, או אם אתם רוצים שהמובילים יהיו אלה שיארזו. אם לא מפריע לכם לתת למישהו זר לטפל לכם בדברים ואם התקציב שלכם מאפשר, אז יופי. אולם מצד שני, אף אחד חוץ מכם לא ייתן לחפצים שלכם את מלוא הכבוד הראוי להם... - מעבר לבית חדש הוא הזדמנות אדירה להיפטר מחפצים עודפים. כדאי לנצל את ההזדמנות למיין ולהעביר את הספרים, הבגדים, הריהוט ומכשירי החשמל שמזה זמן רב כבר לא נעשה בהם שימוש. - כיתבו על הקרטון את חדר היעד שלו, כך תוכלו להקל על המובילים בסידור הארגזים וכמובן, גם על עצמכם במהלך הפריקה.מעבר דירה הוא פתיחת דף חדש, ועל כן מומלץ להתחיל אותו ברגל ימין. אז אם מתחשק לכם לקרוא מאמרים נוספים בנושא מובילים או למצוא מוביל, חזרו בקרוב לקרוא את הטקסטים הבאים בעניין הובלות דירות. תודה רבה!

אודות מחבר המאמר

מעבר דירה הוא פתיחת דף חדש, ועל כן מומלץ להתחיל אותו ברגל ימין. אז אם מתחשק לכם לקרוא מאמרים נוספים בנושא מובילים או למצוא מוביל, חזרו בקרוב לקרוא את הטקסטים הבאים בעניין הובלות דירות. תודה רבה!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.