אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מערכות תוכנה

"אתגר סופט" (אתגר מערכות) מפתחת תוכנת אתגרית – מתמחה במתן פתרונות ERP\CRM כוללים עם התאמה לדרישות הלקוח בסביבת Microsoft לחברות בינוניות וקטנות.

פיתוח תוכנות על בסיס של מודולים קיימים לפי הטכנולוגיה הבשלה והמתקדמת ביותר , תוך שמירה על איזון בין ידידותיות לבין תחכום, הקטנת עלויות , קיצור זמן הפיתוח והטמעת המערכת בארגון.

"באתגר סופט מאמינים כי ההצלחה של הלקוח זה האתגר שלנו ומשנת 1991 אנו צועדים דרך ארוכה עם לקוחותינו הוותיקים והחדשים למימוש שביעות רצונם המלא, למען הצלחת העסק."

אתגר סופט מספקת את השילוב המנצח של:

תוכנת אתגרית מיוחדת גם במבנה המודולארי שלה המאפשר הוספת מודולים בכל עת בהתאם לדינאמיקה של הארגון, ומבלי להאט או לפגוע בזרימת העבודה השוטפת של הארגון. וכל זאת בעלויות שלא היו מוכרות עד היום בתחום, לתוכנת האתגרית יתרונות נוספים של גמישות וזמן פיתוח מהיר ביותר עם שיתוף פעולה מלא עם בית העסק.

מגוון המודולים הקיים באתגרית נותן מענה מלא ומושלם לכל בית עסק שחפץ בקידמה ובהתייעלות:

בעולם משתנה ודינאמי, ארגון השואף לייחודיות והצלחה עסקית, חייב כלי ניהולי ייחודי וגמיש אשר יאפשר לו להכיל את הלוגיקה העסקית של הארגון ויענה במדויק לצרכיו.אתגר סופט מעורבת בפיתוח והטמעה של פרויקטים רבים, מורכבים ומגוונים. בנוסף, החברה מציעה מספר פתרונות תוכנה מתקדמים, המתאימים למגזרים רבים מכל התחומים.

העקרונות של תוכנת אתגרית:


אודות מחבר המאמר

LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.