אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רהיטים לחדרי שינה

אין לזלזל בחשיבות של חדר השינה בבית המודרני במאה העשרים ואחת.שנת לילה טובה קריטית לתפקוד תקין ולהרגשה טובה, היא משפיעה על מצב רוחנו ועל בריאותינו הכללית. אנו מבלים בערך שליש מחיינו בחדר השינה, ובסוף היום אנו מגיעים אליו כדי להירגע, לנוח ולבלות.בגלל המצאותנו שעות רבות בחדר השינה חשוב ביותר שהוא יהיה נוח, שימושי ומעוצב לפי טעמנו. כל רהיט בחדר השינה הוא בעל משמעות. לכל רהיט השפעה מכרעת על המראה של חדר השינה, על איכותו ועל עיצובו.

החדר הכי אישי ואינטימי בבית הוא חדר השינה. שלא כמו סלון ולמטבח שהינם חדרים ייצוגיים, בהם אנו מארחים, חדר השינה הוא איזור פרטי שאנו יכולים לתכנן ולעצב בצורה שהכי מתאימה לאישיותנו, ולהתחשב פחות בדעתם של שוכני הבית האחרים. כשמעצבים חדר שינה, רצוי להשתמש ברהיטים נוחים ופרקטיים אך גם לשלב חפצים אהובים שמשקפים את אישיות בעלי החדר.

כדאי לתת את הדעת בעיקר להרמוניה ולזרימה בחדר. לצורה בה ממוקמים הרהיטים בחדר השינה יש השפעה על כך. כמו כן חשוב לשמור על פרופורציות בין הרהיטים לגודל ולצורת החדר.

בזמן האחרון אפשר לחזות בצורה חדשה של עיצוב חדרי שינה - סוויטה שכוללת איזור שינה, חדר רחצה, חדר ארונות, פינת קריאה או פינת עבודה. הרעיון מאחורי גישה זו הוא יצירת חדר מולטי-פונקציונלי שמשרת את השוכן בו באופן הטוב ביותר, ומשרה תחושה של שטח פרטי ואינטימי שיכול לנתק את דיירו מהעולם, אם ירצה בכך.

איך נעצב את חדר השינה?:א.הקפידו למדוד. בייחוד בחדר קטן, חשוב להתאים את מידות הרהיטים ואת הפרופורציות שלהם, למידות ולפרופורציות של החדר.ב. שידת מגירות יכולה לשמש גם כשולחן איפור או כמדף ספרים, מלבד יכולתה לאחסן פריטים שונים במגרות.ג. מראה מוסיפה נפח לחדר, מלבד השימוש הברור.ד. לחדר קטן רצוי לרכוש מיטה שיש בתחתיתה ארגז מצעים, שישמש עוד מקום אחסון.ה. הצורה בה נפתח הארון (דלתות כנף, דלתות הזזה וכו') יכולה להיות משמעותית ביותר עבור חלל החדר, בעיקר אם החדר קטן.

 

למידע נוסף בקרו באתרנו:נגריית רנה | נגרות , עיצוב חדרים , נגריה


אודות מחבר המאמר

למידע נוסף בקרו באתרנו: נגריית רנה | נגרות , עיצוב חדרים , נגריה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.