אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תכנון חדרי ילדים

תכנון חדר ילדים הפך לנטל בגלל שלל אפשרויות בחירה. לכל ילד צרכים שונים והאחריות לעיצוב חדרי הילדים מוטלת עלינו. אמונתו היא כי כל שניתן להגשים כל חלום ושניתן להגשים לילדים את הפנטזיות שלהם. אבל קיימים חוקים מספר שחובה לקיים:ראיה קדימה. צורכי הילד משתנים עם הגיל. אביזרים נלווים, כמו: ידיות, תמונות, צבע (קירות או משטחים), וילונות ועוד, יכולים להיות דרך קלה לשנות קונספט בחדר. דבר חשוב נוסף הוא לשמור מקום לרהיטים גדולים יותר, עם גדילת הילד.מקומות אחסון רבים. בחדרי הילדים בנייה לגובה תהווה יתרון גדול.תכנון יעיל במסגרת השטח הנתון. חובה לתכנן את חדר הילדים על פי מידות מדויקות.התחשבות באופי הילד.יצירת הרמוניה ואיזון האופי החדר. כשאנו באים היום לעצב חדר ילדים, מומלץ להתחשב בצורך העתידי של הילד במוצרים דיגיטליים, כמו טלוויזיה, מחשב (נייד או נייח), מערכות שמע למיניהן וכדומה.

צבע הוא שיקול כבד משקל בעיצוב חדר ילדים. ביכולתו של צבע לשנות מראה של חדר לגמרי. צבע יוצר אווירה שניתנת לשינוי עם התבגרות הילד בפשטות על ידי צביעה מחדש. צבע יכול לתת מראה חדש לרהיטים ישנים, כמובן שמומלץ להתאים את צבעי הקירות לרהיטים.

חדרי ילדים מעוצבים לרוב בידי נגרים אומנים שההתמחות שלהם היא בייצור הרהיטים לפי דרישת הלקוח או לפי תכנית מעצב. ילדים משתמשים ברהיטים שלהם כל יום ומסיבה זו חייבים להקפיד על עבודת נגרות משובחת ומוקפדת, על בחירת חומרי גלם משובחים, על בטיחות, על שימוש נוח ועל שרידות לאורך זמן של הרהיט.

לרוב, חדרי ילדים עשויים מעץ מלא. לבד משיקולי האסתטיקה, על הבחירה בעץ המלא להיות מותאמת לסגנון, לצרכים ולטעם אישי.יתרונותיו של העץ המלא הם עמידות, חוזק ובטיחות.סוגי העץ המקובלים לבניית חדרי ילדים הם אורן, בוק, אגוז ומייפל.בשנים האחרונות החל שימוש גם בעצי אגוז.

 

למידע נוסף בקרו באתרנו:נגריית רנה | נגרות , עיצוב חדרים , נגריה


אודות מחבר המאמר

למידע נוסף בקרו באתרנו: נגריית רנה | נגרות , עיצוב חדרים , נגריה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.