אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

למה לפרסם מאמרים באתר Circle.co.il?

כמות אתרי המאמרים שנמצאים כיום ברשת היא עצומה. ברגע שהובן הפוטנציאל של השוק הזה, צצו להם מאות, אלפי ואפילו עשרות אלפי אתרי מאמרים, אחד אחרי השני. אבל למה להחליט על פרסום מאמרים באתר אחר ולא בשני? ננסה לענות על השאלה הזו דרך סקירת היתרונות של אתר circle.co.il.

לפרסם מאמרים ללא קושי

אין דבר קל יותר מפעולה של פרסום מאמרים במעגל הכותבים. לאחר הרשמה קצרה הכוללת כמה פרטים שלכם ואורכת כמה שניות, אתם שם- יכולים לפרסם מאמרים מקצועיים מכל סוג שתרצו. circle.co.il מאפשר לכם לכתוב על כל נושא שהוא, לאחר אישור המערכת.

כל התהליך קצר מאוד. אמנם מאמרים המוגשים לפרסום באתר עוברים בדיקה קפדנית, אך הקריטריונים לפרסומם אינם נוקשים כלל: הם מדברים בעיקר על הגבלות המקום, הפרטים החשובים, אורך הטקסט וכמובן השמירה על זכויות יוצרים. אם תשמרו על החוקים הללו, תוכלו לפרסם מאמרים מקצועיים בכל זמן שתחפצו.

אפשר לראות מי השותפים שלכם לכתיבה

אחת האינדיקציות הטובות ביותר בתחום אתרי המאמרים, היא לנסות להבין מי עוד כותב באתר חוץ מכם. אם מדובר בחברות מקצועיות ובמספר כותבים רב, תדעו כי זהו אתר טוב, איכותי והחשוב מכל- אמין. אתר circle.co.il עומד בכל הקריטריונים הללו וכולל כותבים איכותיים רבים. כנסו אליו ותופתעו לגלות באילו כמויות ואיכויות מדובר.

מאמרים באתרים מקצועיים מושכים קהל איכותי

אם אתם מעוניינים לפרסם את שמכם ולהביא לחשיפתו בקרב קהל איכותי ופוטנציאלי, שיכול להגדיל את כמות הלקוחות שלכם, אתם צריכים אתר מאמרים איכותי. מעגל הכותבים מכיל, כפי שציינו, רשימה ארוכה של כותבים מקצועיים. הגולשים מביני העניין, שמחפשים מאמרים מקצועיים אמיתיים, מבקרים תכופות באתר בחיפוש אחר עסקים רציניים בכל תחום.

מי יכול לפרסם מאמרים באתר circle.co.il?

כל מי שרשום באתר יכול לפרסם בו מאמרים מקצועיים. מי שאינו רשום ומגדר כאורח, לא יוכל להשתמש באופציה של פרסום מאמרים במעגל הכותבים, אך יתאפשר לו לערוך חיפוש מאמרים וקריאה של כל מאמר המפורסם באתר. ישנו גם את הכותב המורשה, מי שהגיש כבר כמה מאמרים מקצועיים לאתר ואלו אושרו לפרסום ומופיעים באתר.

כתיבת מאמרים, פרסומם וקידומם

זו החבילה המושלמת עבור מי שעוסק בתחום: כתיבת מאמרים על ידכם, פרסומם באתר circle ובנוסף לכל- קידום המאמר במנועי החיפוש. בעלי האתר יוכלו להציע לכם קידום אתרים מקצועי ולספק לכם קישורים איכותיים, שיעזרו עוד יותר לקידום המאמר, הביטויים שבו והעסק שלכם באופן כללי.

פרסום מאמרים בקלות בעזרת סרגל הכלים של circle

אחד הבונוסים הגדולים שמציע מעגל הכותבים עבור מפרסמי המאמרים הוא סרגל הכלים המיוחד. הסרגל הזה מאפשר לכם לקבל באופן אוטומטי את התכנים העדכניים ביותר שפורסמו בו, לגלות מהי רשימת המועדפים של מפעילי circle, לקבל התראות אל שולחן העבודה במחשב שלכם ולהשתמש ב-RSS יעיל ואפקטיבי. הכל כדי להישאר מעודכן.

האפשרות לחשוף מאמרים לאלפי גולשים

זוהי, בשורה התחתונה, הסיבה העיקרית להירשם לאתר circle.co.il ולפרסם בו מאמרים מקצועיים. כתיבת מאמרים היא דבר נפוץ מאוד היום, אך חשוב לדעת היכן לפרסם אותם. עם תנועה גדולה כל כך של גולשים מידי יום, מעגל הכותבים הוא בדיוק מה שאתם צריכים: מקום אמין עבור מאמרים באיכות גבוהה, שיזכו לחשיפה גדולה יותר ממה שהעזתם לחשוב.


אודות מחבר המאמר

פורסם על-ידי מנהל מעגל הכותבים Circle.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.