אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מדריך לבדיקת אופנוע/קטנוע חדש בטרם קנייה

החוויה של קניית אופנוע או קטנוע חדש, עשויה להיות אחת המרגשות והמהנות ביותר עבור כל רוכב. אבל, עליך לקחת בחישוביך שאם לא תשמור על כמה כללים חשובים, תראה בדיעבד כי העסקה עשויה להתגלות כטעות חייך, והיא תגרור אחריה לא מעט אי נעימויות. נתחיל בעובדה שמדובר באחת מהעסקות הכלכליות שמחייבות אותך להשקיע כסף רב. 

הנושאים שיוצגו חייבים להיות חלק מהחלטתך כבר בתחילת המחשבה על רכישת אופנוע חדש, אחרת ייתכן שתמצא עצמך בבעיה. 

כיצד מחליטים על אופנוע?1. כדאי מאוד שתגדיר מראש מהם הצרכים והשימושים המרכזיים שתעשה באופנוע החדיש שלך. השתדל מאוד לא לקנות אופנוע שלא מתאים לך מבחינת מימדי גופך ו/או ניסיון הרכיבה שלך.

2. הגדר לעצמך את התקציב המתאים לאופנוע או לקטנוע וזכור שהעלות לא מסתכמת אך ורק בתשלום עבור האופנוע או הקטנוע עצמו, כפי שיש לא פעם נטייה לחשוב (במיוחד במקרה של רוכבים לא מנוסים). רצוי לשקלל עלויות נוספות כמו:1. ציוד מיגון עבורך.2. ביטוח חובה, ביטוח ג' וביטוח מקיף . 3. הוצאות הדלק, עלות הצמיגים, טיפולי התחזוקה המונעת והבלאי.יבואני הרכב הדו גלגלי מציעים הטבות שונות בכדי להזמין אתכם להיכנס אל אולמות התצוגה שלהם ולרכוש אופנוע חדש. אין ספק שהתחרותיות הזו מבורכת עבורך וכדאי לנצלה, אך אנא ממך, אל תתפתה למתנות חינם. שרות מקצועי ואדיב במוסך הוא שיעזור לך בהמשך הדרך, וכדאי שתתחיל להפנים זאת. לעומת זאת, רכישה באמצעות אשראי בריביות מועדפות או עסקות מימון וטרייד-אין הן בהחלט הטבות מבורכות, וכדאי לבדוק אותן ברצינות יתרה ולא לפסול אותן ללא בחינה מדוקדקת.

טרייד אין:עסקות טרייד אין, בהן רוכש היבואן את האופנוע הישן שלך ומזכה אותך בסכום מסוים מערכו, עדיין לא פופולריות במדינתנו בהשוואה למדינות ארה"ב, קנדה ואירופה. זאת אף על פי שבשירותי הטרייד אין לא מעט יתרונות ונוחיות עבורך. מדוע? ובכן, השרות לא ניתן במתנה, ונראה שחלק לא קטן מהצרכנים הישראלים עדיין לא מוכן לשלם על שירות, אבל יודע לדרוש אותו. כדאי לשמוע ואף להקשיב (יש הבדל בין השניים) למה להצעתו של סוכן המכירות, היות וייתכן כי דווקא במקרה הספציפי שלך, תיווכח שמוצעת לך עסקה די משתלמת בדרך אל חלום האופנוע.דבר ראשון - אחריותהנושא הראשון שעליך לחשוב עליו ברצינות רבה ובהקפדה יתרה, היא האחריות שאתה מקבל על האופנוע מהיבואן, היות וזו מהווה את אחד מבין שני הגורמים המשמעותיים ביותר מבחינתך. האחריות עשויה להיות של היצרן או מאת היבואן, אם כי ספק אם לעובדה זו השפעה ישירה עליך, הלקוח. ההחלטה של היבואן אם לבחור באחריות יצרן או להעניק ללקוח אחריות שלו,  נעשית בהתאם לשיקולים כלכליים.  

ההיבט השני, והחשוב מכול - עקב אכילס של הענף הדו גלגלי המקומיאיפה עליך לטפל באופנוע/קטנוע? לך תמיד למוסך מורשה שקיבלת עליו המלצות. ודא שהחלפים בהם משתמש המכונאי חדשים, תקינים ותקניים.התעקש לקבל חשבונית וקבלה על כל תיקון.לסיכום:זכור כי אופן התחזוקה של האופנוע משפיע במישרין על כמות המרשרשים בכיסך ועל דרגת הבטיחות של האופנוע.

 

אופנועי השרון | אופנועים למכירה , אופנועי , מוסך אופנועים


אודות מחבר המאמר

אופנועי השרון | אופנועים למכירה , אופנועי , מוסך אופנועים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.