אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

על קצה הציפורן

עיצוב ציפורניים הינו מותרות, פועל יוצא של תרבות השפע בה אנו חיים היום. טיפוח הציפורניים כולל טיפולים מגוונים: פדיקור ומניקור - רפואי וקוסמטי, מריחת ציפורניים בלק וציור עליהן, מריחת קרמים ושימוש בתכשירי טיפוח.

הגאווה הנשית על ציפורניים מטופחות חוצה שנים וגבולות גאוגרפיים. בסין נעזרו בלק כבר לפני יותר מ-3,000 שנה. הסינים נעזרו לצורך כך בצמח המסטיק, שעוות דבורים, חלבון הביצה וג'לטין. גם צמח החינה סייע בטיפוח ציפורניהן של נשות המזרח.

עולם של פינוקעל מנת להבין עד כמה מדובר בתופעה נפוצה, ניתן לקחת כדוגמה את העיר ניו-יורק. בכל רחוב אפשר למצוא לפחות סלון ציפורניים אחד, שמנוהל לרוב על ידי נשים אסייתיות. זהו פינוק לגוף ולנפש, במחיר שווה לכל נפש, שמלווה כמעט תמיד גם בעיסוי קל בידיים או ברגליים. אנשי מקצוע בתחום מעריכים, כי במנהטן לבדה יש כאלפיים היכלים לטיפוח הציפורן.

סביב עולם טיפוח הציפורניים נבנתה גם תעשייה שלמה של טיפולים לגוף. מלבד עיצוב ציפורניים, תושבות ניו-יורק העסוקות נהנות באותו המתחם גם מטיפולי ספא, הסרת שיער בשעווה עיצוב גבות ומכוני שיזוף. הניו-יורקריות מתעקשות על טיפוח הציפורניים למרות החוסר התמידי בזמן פנוי. מסיבה זו סלוני הציפורניים במנהטן נפתחים בשבע בבוקר ונסגרים בחצות.

בונים על הציפורןאחת הדרכים לטיפוח הציפורניים הינה בניית ציפורניים – שיטה שבאמצעותה מאריכים את הציפורן ומעצבים אותה. עבור אלה שאינן מצליחות לגדל ציפורניים בעצמן, מדובר בפתרון קל וזמין. הבנייה מאפשרת לציפורניים הטבעיות לגדול עם תמיכה. באופן הזה הציפורן מתחזקת ומתייצבת ויכולה בהמשך להמשיך לגדול דיה כדי לצאת ולהמשיך לגדול ללא תמיכה.

במשך הטיפול יש לבקר פעם בשלושה שבועות אצל טכנאית הציפורניים כדי להשלים את חומר המילוי ולנקות לכלוך וחיידקים שהצטברו. שיוף, ניקוי ומילוי הציפורניים עלולים להחליש אותן ולחשוף את המטופלות לפציעות, זיהומים ומחלות. מסיבה זו חשובה מקצועיותה וניסיונה של הטכנאית כך שהנשים שנמצאות בטיפולה תהיינה בטוחות שהן בידיים טובות.

 

אופז ניילס | קורס פדיקור , קורס מניקור , קורס בניית ציפורניים


אודות מחבר המאמר

אופז ניילס | קורס פדיקור , קורס מניקור , קורס בניית ציפורניים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.