אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חשיבות הבנייה בהתאם לארגון התקינה W3C

ארגון התקינה W3C הינו ארגון בינלאומי אשר באמצעות פיתוח אמצעי הטכנולוגיה, הגדרת פרוטוקולים והנחיות מנחה את הרשת למלוא הפוטנציאל הטמון בה.

חשיבות הבנייה בהתאם לארגון התקינה W3C הינה במתן "שפה משותפת ואחידה" באתרים המצויים ברשת אשר מאפשרת את העלאתם לדפדפנים הנפוצים ומתן חווית גלישה זהה בעבור הגולשים.

כאמור, מטרת ארגון ה-W3C היא ביצירת שפה משותפת אוניברסאלית התאפשר נגישות שוויונית אל מכלול אתרי האינטרנט בין כלל הגולשים והפיכת מכלול האלמנטים אשר מרכיבים את האינפורמציה אשר מצויה במדיה הדיגיטאלית לנגישה ללא תלות בחומרה כלשהי, תוכנה או תשתית שונה.

כמו כן תקינת W3C מתאפיינת ביתרונות נוספים אשר הינם ראשית, התאמה עתידית כאשר ניתן לראות כי היא נבנית באמצעות ספציפיקציות אשר עוברות בדיקה מוקדמת לנגישותן בהתאם לתקינה, בד בבד עם תהליך גלוי המוסכם על כלל התעשייה.

הארגון מבצע בדיקות אודות ההבדלים השונים בין גרסאות הדפדפנים ומסתמך על החלקים התקניים הקיימים על מנת להבטיח התאמה כללית וכן התאמה עתידית.

שנית, חשיבותה של תקינה זאת הינה בחיסכון עלויות פיתוח ובניית אתר לעסק קטן משום העובדה כי מדובר בקוד כללי לכל סוגי הדפדפנים השונים. קוד כללי זה אשר נעזר בו ארגון הw3c הינו קוד תקני אשר ניחן בניקיונו, סידורו ותחזוקו הקל והנוח לשימוש. בנוסף, קיים אלמנט הנגישות ואופן הרחבת קהל היעד.

ניתן לראות כי הרשת ניתנת לנגישות נוחה במיוחד באמצעי תקשורת שונים כמו המחשב, הטלפון והטלוויזיה ובכך מאפשר הזדמנויות מגוונות לחלוקת ידע ומידע.

חברת WSD- בניית אתרים, בונה את אתריה בעבור לקוחותיה כגון אתרי מכירות, אתר תדמיתי השונים במתן דגש אודות חשיבות הבנייה בהתאם לארגון התקינה W3C. אתרי החברה אשר נבנים לפיכך בהתאם לסטנדרטים של הארגון, הינם מדויקים, אופטימאליים ונגישים למנועי החיפוש השונים, מותאמים לכל מערכות ההפעלה ואף נוחים לשימוש בעבור בעלי מוגבלויות שונות.

חברת WSD מלווה באופן אישי את בעלי האתרים מרגע הקמת האתר בהתאם לסטנדרטים של ארגון הw3c , בניית התוכן, עיצובו וייחודי של האתר בהתאם למטרותיו השונות, מתן מערכת ניהול ושימוש בכלים טכנולוגיים ברמה הגבוהה ביותר, העלאתו לאוויר, קידומו ופרסומו לשם הפצתו וחשיפה מוגברת של גולשי האינטרנט, בצורה מקצועית וקפדנית.


אודות מחבר המאמר

חברת WSD- בניית אתרים הקימה לאחרונה מערך מיוחד, לבניית אתרי אינטרנט נגישים. באמצעות מערך זה מציעה חברת WSD ללקוחותיה, שירות וליווי אישי בשילוב עם יכולות מקצועיות גבוהות בתחום הנגשת אתרים ובניית אתרים נגישים, לטובת אוכלוסיות הזקוקות לכך, וכמובן לטובת בעל העסק שיהנה מאתר איכותי הפונה באופן שווה לכלל הגולשים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.