אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מה הם אריחי הריצוף המשתלבים?

 

מה הם אריחי הריצוף המשתלבים?   ריצוף אריחי עץ- פלסטיק או עץ טבעי משתלבים, הם מודולי אריח מדויקים, המחוברים בביטחון לרשת בסיס העשויה פלסטיק קשיח ועמיד. בסיס הפלסטיק מורכב מלשוניות חיבור מובנות, שמאפשרות לאריחים להתחבר במהירות ובקלות מעל כל סוג של משטח קשה. באופן זה, האריחים יוצרים 'משטח מרוצף צף'. האריחים אינם מוברגים, ממוסמרים או מודבקים למשטח, כך שההתקנה דורשת היערכות מינימאלית של המשטח, זמן ומאמץ מזעריים.   בסיס הרשת הפלסטי ממקם את לוחות העץ מעל פני השטח, מאפשר למים לזרום בחופשיות מתחת לאריחים ובאופן זה, משיג ניקוז מושלם וממזער בעיות פוטנציאליות של התנפחויות או עיוות העץ, העלולות להתרחש במגע של עץ עם מים לתקופות ארוכות. המבנה הפתוח של הבסיס הפלסטי מאפשר גם זרימת אוויר טובה ועוזר במניעת עובש או טחב. חשוב ביותר במקומות במקומות חשוכים ו/ או לחים. הברגים המשמשים לחיבור לוחות העץ לבסיס הרשת הפלסטי, עמידים בפני קורוזיה ומספקים משטח חלק, ללא שבבים או בליטות.   אריחי הריצוף המשתלבים ניתנים להצמדה על המשטחים הקשים והחלקים ביותר, ללא דבקים או ברגים. האריחים המשתלבים הינם מדויקים ביותר ומבטיחים גימור מושלם וסף ישר בכל פעם, ללא מאמץ או תסכול.ריצוף מודולארי הינו הכינוי המסחרי לריצוף חלופי אשר אינו דורש הכנה ותשתית כמו ריצוף קבוע. אריחי הריצוף המודולארי הם מודולי אריח מדויקים זהים, המגיעים בגדלים ובעיצובים שונים ומחוברים לבסיס רשת מפלסטיק קשיח ועמיד.   על בסיס הפלסטיק מצויות לשוניות חיבור מובנות, שמאפשרות לאריחים להתחבר במהירות ובקלות, ובכך הם יוצרים משטח מרוצף 'צף'. האריחים אינם מוברגים, ממוסמרים או מודבקים למשטח, כך שההתקנה דורשת היערכות מינימאלית של המשטח, חסכונית בזמן ודורשת מינימום מאמץ. הריצוף המודולארי ניתן להתקנה בתוך זמן קצר ע"י כל אחד גם אם אינו מוכשר מקצועית. אחד היתרונות המובילים של הריצוף המודולארי הוא שניתן להתקינו על כל רצפה ישרה ואפילו על חול או דשא, או בתנאי שטח שונים בהתאם לסוג האריח, כל שניתן לשנות כל שטח מת שכרגע אינו מעניין לשטח מעוצב מרוצף ואסטטי. אין צורך בכלים מיוחדים ולא נדרשים דבקים או קיבועים. קיימים עיצובים רבים וסוגים שונים של ריצוף, המשתלב עם העיצוב הקיים.   ניתן לערבב ולהתאים אריחים בדוגמאות ובצבעים שונים עבור אפשרויות עיצוב בלתי מוגבלות. הריצוף המודולארי עשוי מחומרים עמידים במיוחד, אינו דורש אחזקה כמעט, מתנקה בקלות וניתן להסרה והרכבה בכל עת. הריצוף המודולארי מתאים לדרישות התקן של מוסדות ציבוריים, אדריכלים, מהנדסים וקבלנים.   ריצוף מודולארי מסוגים שונים. הריצוף המודולארי כיום תופס מקום של כבוד כריצוף אסטטי פשוט ומהיר להרכבה עמיד ביותר וחסכוני בצורה משמעותית. קלות ההרכבה והפרוק, החומרים העמידים ממנו עשוי הריצוף, רמת הגימור הגבוהה וקלות האחזקה הופכים את הריצוף המודולארי לאחת הברירות המועדפות על רבים מבעלי הבתים הפרטיים, האדריכלים ואף מנהלי פרויקטים ציבוריים ומהנדסי ערים.סוגי הריצוף המודולארי הפופולאריים: אריחים ל'דקים' מעץ טבעי אסטטי, עמיד וידידותי לסביבה, פולימר PP מעוצב לשימוש בבתים פרטיים ובתי עסק, אריחים מפלסטיק PVC עמיד לשימוש בריצוף ביתי חיצוני ובחניה, במפעלים ומעבדות ושימושים תעשייתיים שונים. כמו כן תמצאו מידע נרחב על אריחים וקורות ריצוף מודולארי ל'דקים' מקומפוזיט עץ פלסטי עמיד ביותר, בעל גימור דמוי עץ, העשוי מפלסטיק ושבבי עץ ממוחזר.            


אודות מחבר המאמר

המחבר הינו מנהל האתר של www.novelgreen.co.il   NovelGreen   מגוון המוצרים: אריחי PVC,  אריחי רצפה צפה לחניה ומוסכים , אריחי עץ טבעי, אריחי פלסטיק , לוחות דק עץ , לוחות דקים מפלסטיק דמוי עץ ל'דקים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.