אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתנות מיוחדות ליום אהבה

מתנות מיוחדות ליום אהבה

מתנות מיוחדות ליום אהבה

מתנות מיוחדות ליום אהבה - טיפים לשורד המתחיל

הפרפרים בבטן, החיוך הקבוע על הפנים והתחושה הטובה שעוטפת אתכם הופכות כל יום שלכם יחד, לנהדר. אך גם אם כל יום בשבילכם הוא יום אהבה - אותו תאריך מיוחד הוא הזדמנות לציין ולחגוג את המזל שנפל בחלקכם למצוא את אותו האחד או אותה האחת ששבו את ליבכם. בחירת מתנות מיוחדות ליום אהבה אינה תמיד פשוטה. סביב יום האהבה נבנתה תעשיית מתנות מיוחדות שהיא תעשייה עם שפע עצום, אך כיצד תמצאו מבין כל אותן מתנות את אלו המקוריות באמת, מבלי ליפול לתהומות הבנאליות?

מתנות ליום אהבה-מתנות מיוחדות, אהבה ממבט ראשון

מתנות ליום אהבה אומרות הרבה, הן מעבירות מסר לצד השני וגם מספרות לא מעט על האדם שנתן אותן. לכן מתנות ליום אהבה הן דבר חשוב שאין לזלזל בוובבחירתן חשוב להקפיד על מציאת מתנות מיוחדותובשום פנים ואופןלא להתפשר על איכות זו. עם זאת, החיפוש אחר המתנה המושלמת לא צריך להיות מייגע - מתנות ליום אהבה מוצלחות הן אלו שברגע שראיתם אותן, כבר לא היה צורך להתלבט...

מתנות מקוריות  שישדרגו לכם את המחשב!

הרי לכם מספר טיפים לבחירת מתנות מיוחדות ליום אהבה: • השתדלו להתרחק מהנדוש למרות הפיתוי של השפע וההיצע הרחב, מתנות שגרתיות אינן מביאות איתן אמירה ואינן מרגשות. נסו לברוח ממחוזות הקיטש וקנו מתנות ליום אהבה שהן ייחודיות ומתאימות לבן הזוג שלכם, לא כאלו שהייתם קונים לכל אחד. • אל תקרעו את העו"ש מתנות גדולות מדי עלולות לפספס את המטרה ולעיתים אף לגרום למבוכה, בגלל חוסר פרופורציה ביניכם לבין בני הזוג. כאשר אתם בוחרים מתנות, שימו דגש על התוכן, קנו מתנות מתוך כוונה ומחשבה, מתנות כאלו יגעו במקום אמיתי אצל בן/בת הזוג וירגשו אותם. אלו הן מתנות ליום אהבה שיזכרו גם מאוחר יותר ולא ישכחו בצד. • ובסופו של דבר - אל תשברו את הראש מתנות שנקנו באהבה, יתקבלו באהבה. ברגע שהמתנה היא בעלת תוכן ומחשבה מאחוריה - אי אפשר לטעות. קניית מתנות מיוחדות ליום אהבה צריכה להיות חוויה חיובית - אל תתייחסו לקניית מתנות כעול, שכן אז פספסתם את המטרה.

מתנות מיוחדות ליום אהבה - לסיכום

האהבה בשחקים - אך בקניית מתנות, הרשו לעצמכם להישאר עם הרגליים על הקרקע. את ההגזמות, הבנאליות והפחד לאכזב- השאירו בצד, הם לא יועילו לכם בדבר. לתת ולקבל מתנות ליום אהבה זה תמיד כיף גדול - אז תנו לעצמכם ליהנות.


אודות מחבר המאמר

LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.