אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתנות מקוריות לרופא

מתנות מקוריות לרופא

מתנות מקוריות - מתנות לרופא

מתנות מקוריות - סוף מעשה במחשבה תחילה...

בבקשה, אבל באמת בבקשה.... רק לא עוד שוקולד או עוד בקבוק משקה - טוב ככל שיהיה. מתנות כאלה, גם אם יקרות, הן לא מתנות מקוריות או מושקעות במיוחד, והכוונה כמובן לא על השקעה של כסף אלא של מחשבה. והשקעה זו של מחשבה, ולא תג מחיר, היא מה שמבדיל בין מתנות רגילות לבין מתנות מקוריות.

מתנות מקוריות לרופא - מה לבחור ?

למרות שרבים חושבים שהם היחידים שהביאו לרופא שלהם מתנה, הרופא הינו בעל המקצוע שמקבל הכי הרבה מתנות וברוב המקרים הם זהות. לעולם אל תקנו מתנות לרופא כדי לצאת מידי חובה. אם אין לכם תקציב, עדיף לכתוב ברכה יפה מכל הלב, למסגר אותה ולהביא אותה עטופה לרופא. ברכה כזו (אפילו שהיא לא כל כך נופלת לקטגוריה של "מתנות מקוריות") היא עדיין עדיפה בהרבה על כל אביזר אחר שתקנו לו לשולחן העבודה שלא יתאים לו והרופא, כשירצה להחליף אותו, יבין שקיבל "קנס" כי עליו להוסיף כסף כדי לקנות מתנה שבאמת רצה.ובכל זאת אלו מתנות מקוריות הרופא שלכם ישמח לקבל ?

מתנות מקוריות לרופא - עטים

כמו תמיד, כשמדובר על מתנות מקוריות, גם כאן צריכים קודם כל לנסות להתאים את המתנה לאופי מקבל המתנה. למשל, רופאים מאוד אוהבים עטים, ובמיוחד עטי נובע (ציפורן) אז עט מעניין יכול להיות מתנה מקורית מעולה לרופא. עכשיו תשאלו "מי כותב היום בעטים כאלה" – תתפלאו, רבים עדיין כותבים בעטי ציפורן ואוהבים לשמור אותם בהישג יד כי הם משדרים סטאטוס ויוקרה. העט לא חייב להיות יקר במיוחד אבל רצוי להקפיד על איכות הכתיבה של העט. אין צורך לרוץ אחרי העטים היקרים כמו "מונטבלאנק" שתג המחיר שלהם כולל את עלות הפרסומת שאתם רואים בעיתונות. ישנם עטים איכותיים שבחו"ל הם מותגים בינלאומיים, אבל בארץ לא מושקע עליהם פרסום ולכן הם זולים הרבה יותר – כל אחד כזה הוא מתנה מקורית ונפלאה בפני עצמו.

מתנות מקוריות לרופא - 'לשים דברים על השולחן'

תחום נוסף של מתנות מקוריות לרופא הוא מתנות מפנקות. מתנות מקוריות מסוג זה יכולות להתאים בול לצרכי הרופא שמבלה חלק גדול מהזמן בישיבה. במקרה כזה מתנות כגון: מושב עיסוי המתאים לכל כסא (במרפאה או ברכב) עם 10 מנועי רטט להפגת לחץ ומתח מאזור הכתפיים ורגליים בשתי מהירויות ועוצמות עיסוי משתנות ועם חימום מרגיעה יכול להתאים ממש כמו כפפה ליד. מתנות מקוריות מסוג זה מעידות על המחשבה הרבה שהושקעה בבחירתן והיותן שימושיות ומהנות מבטיחה כי מקבל המתנה ייזכר בכם בכל פעם שיפעיל את משענת העיסוי – רגע לפני שהוא נשען לאחור ומתחיל לחייך.

מתנות מקוריות לרופא יכולה היות גם מיניאטורה, למשל מיניאטורה של האומנית נאוה שטיינמץ שמכינה תמונות עומק תלת מימד של מרפאות מיניאטוריות לפי תחומי הרופאים השונים. מיניאטורות כאלה הן מתנות מקוריות וייחודיות שנעשות בהתאמה אישית ועם הרבה מחשבה. כך למשל, ישנה לדוגמא מיניאטורה של קרדיולוג בה ניתן לראות את מיטת הטיפולים מאחורי וילון עם מכשיר א.ק.ג. וכל האביזרים הנלווים או מיניאטורה לרופא גניקולוג כשבמרכזה כיסא טיפולים שחור, כסא קטן על רגל לרופא ומכשיר אולטרא סאונד. מעל מכשיר האולטרא סאונד מנורת קיר ועל הקירות תמונות מקצועיות בתחום הלידה. כאמור, מה שהמייחד מתנות מקוריות שכאלה הוא שניתן לשנות ולהתאים אותן באופן אישי בדיוק לתחום שבו עוסק הרופא, אפשר אפילו לשלב תמונות אישיות של הרופא ו/או משפחתו, אביזרים המאפיינים אותו ועוד. כמובן שניתן גם לשלב ברכה בתוך המיניאטורה.

מתנות מקוריות לרופא 'בתנועה'

בבחירת מתנות מקוריות לרופא שלכם חשוב כמובן לזכור שלא כל רופא מבלה את יומו מול שולחן. למשל, רופאי בתי החולים נמצאים רוב היום בתנועה, מסתובבים בין המחלקות השונות ולרובם אין מרפאה. לכן כשאתם מחפשים מתנות מקוריות לרופא בבית חולים שעובד שעות רבות ונמצא ברובן "על הרגליים", תחשבו על מתנה שתתאים כמו למשל פדומטר (מד צעדים). הפדומטר הוא לא רק מתנה מקורית אלא גם שימושית - כלי מוטיבציה המשמש לספירת מספר הצעדים שהולכים במהלך היום. ידוע שכל אחד מאיתנו צריך לבצע הליכה של 10,000 צעדים מדי יום ולכן הרופא, המסתובב כל היום במחלקות, יוכל לעשות שימוש בפדומטר לצורך ניטור רמת הפעילות הגופנית שלו. מדובר כאן בעוד מתנה מקורית שאפשר להתאים אותה אישית היות וקיימים סוגים שונים של פדומטרים: עם מד דופק, עם רדיו ואוזניות, עם ספירת קלוריות וכדומה. מה שיפה כאן זה שעם מתנה מקורית כזו (או מתנות מקוריות אחרות דומות) אתם תראו לרופא את דאגתכם לבריאותו כפי שהוא עשה זאת לכם.

מתנות מקוריות לרופא מסורתי

מתנות מקוריות מעולות עבור הרופא הדתי הן ספרי הקודש של "מלכיאור", יצרן מוצרי עור איכותיים ויוקרתיים בעבודת יד. השילוב בין סגנון מימי הביניים ושיטות עבודה עתיקות יומין לבין עיצוב מודרני, והאיכות הגבוהה מעניקים מראה ייחודי וקלאסי לכל ספרי הקודש. ניתן גם לבצע הטבעות על כריכת העור עם שם הרופא, ברכה או פסוק כלשהוא. בין ספרי הקודש הנפוצים (תנ"ך, סידור, תהילים) קיים גם ספר הברכות שהוא מתנה מרגשת ופריט חובה בכל בית. ספר הברכות מחולק לשערים נפרדים לשבת ולכל חג בליווי תשובות לשאלות מרכזיות לכל שער ושער. הטקסט המסורתי מלווה באיורים, ציורים ויצירות אמנת מרהיבות ביופיין, כשלראשונה בעזרת טכניקה ייחודית הוספו הטבעות מתכתיות כמו גם הבלטות נייר בין דפי הספר עצמם, בנוסף להדפסות הזהב וציפויי הלכות השונים. .

זהו חלקו הראשון של המאמר בנושא מתנות לרופא. את כל המתנות הרשומות במאמר ניתן לראות באתר www.giftonline.co.il , שם תוכלו למצוא מבחר עשיר של מתנות מקוריות לכל אדם וכל אירוע. להתראות במאמר הבא: רעיונות לקניית מתנות לרופא – חלק ב'


אודות מחבר המאמר

LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.