אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך בוחרים יועץ עסקי?

רואה חשבון הוא בעל המקצוע הראשון אליו פונים בכל הקשור לעסק.אפשר לומר כמעט בוודאות שסיכויי ההצלחה של עסק השוכר את שירותיו של יועץ עסקי בתחילת פעילותו של העסק, גבוהים בצורה משמעותית מסיכויי עסק הפועל ללא ליווי עסקי.יועץ הנו אדם שיש לו ניסיון וידע נרחבים בתחום עיסוקו, יכולות וכלים ממגוון תחומים. אדם שהוא גורם בלתי אמצעי, שאינו חלק מהמערכת שדורשת בעצתו.רואה החשבון, הוא נאמן מקובל על רשויות המס שאחראי על ביקור ניהול החשבונות של העסק ומייעץ לבעל העסק על מסגרות החוק בענייני מס. יכולותיו ותפקידו המשמעותי של רואה החשבון נדרשים כשלעסק יש רווחים ובייעוץ נכון יוכל בעל העסק למקסם רווחים.לרואה החשבון ראייה מפוקסת בכל הקשור לראיית החשבון. באפשרותו להעלות בעיות שבעל עסק לא רואה או לא מודע.יש דברים קטנים שנעלמים מעיניו של בעל העסק וגם אם מפני שהוא אינו מבין עדיין בבירוקרטיה הכרוכה בלנהל עסק. רואה החשבון מתמצא בדברים מסוג זה ומסוגל להצביע על בעיות פוטנציאליות מעצם היכרותו עם החומר וניסיונו בדברים שכרוכים בפתיחת עסק.

אז כיצד לבחור את היועץ שהכי מתאים לך?אדם מנוסה ואובייקטיביאדם בעל ניסיון רב בראיית חשבוןאדם בעל ניסיון נרחב בייעוץ עסקיאדם בעל הכשרה אקדמית מתאימהאדם ידידותי, שקל להסתדר איתו (תתפלאו עד כמה עובדה קטנה זו עשויה להשפיע על איכות העבודה)אדם בעל המלצות טובות שניתן לודא אותן

ייעוץ עסקי מוצלחקבלת מידע מתאים לעסקקביעת חזון עסקי מותאם לעסקשיפור בטווח הקצר וראייה לטווח ארוךעבודה מול רואה חשבון שמבין את סוג העסק שלךקצב התקדמות משביע רצון שמתאים לעסקיש הרגשה של שינוי באוירידע נרכש שמתרחב ככל שהתהליך מתקדם

יועץ עסקי יעיל יוודא שיש לך את כל המידע הדרוש לך, יתאים את הייעוץ ואת הוראות הביצוע לסוג העסק שלך ולך כאדם. היתרון בשכירת רואה חשבון כיועץ עסקי גדול מאוד, כי עצות שכוללות אספקטים בראיית חשבון יכולות לחסוך לך זמן רב וכסף רב עוד יותר.מה שלא תבחר לשעשות, לא כדאי לך לוותר על שירותים של רואה חשבון. כבעל עסק אתה חיי לעצמך, ללקוחות שלך ולעובדיך לנהל את העסק כהלכה על פי חוק.

 

 

יוספה שור (פרנק) | ביקורות מס , תשלום מס , דוח מס הכנסה


אודות מחבר המאמר

יוספה שור (פרנק) | ביקורות מס , תשלום מס , דוח מס הכנסה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.