אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תיקון מזגנים בשרון

אין מה לעשות, הפכנו להיות מפונקים.

החידושים הטכנולוגיים הובילו להגברת יעילותם של מזגנים, ויחד עם נפילת מחיריהם בשוק, מזגנים הפכו למכשיר חשמלי שאפשר למצוא כמעט בכל חדר.רוצים לקנות מזגן? תקועים עם מזגן מתקופת המנדט? אולי אין לכם מזגן כלל ואתם מעוניינים לעלות ברמת החיים עם מערכת מיזוג אויר חדישה? כל אדם שאי פעם רכש מזגן יספר שהשוק מלא בהמון סוגים שונים של מזגנים, מתוצרות שונות, שפועלים בטכנולוגיות עם שמות מפוצצים, ובעלי דירוג אנרגטי ומספר כוחות סוס כזה או אחר. ובסופו של דבר, איזה מזגן כדאי לקנות?

במרבית המקרים המזגנים שנרכשים כיום שייכים לסוגי מזגן מפוצל עילי או מזגן מרכזי. כאשר רוכשים מערכת מיזוג אוויר קיימת אפשרות להחליט על מזגן מרכזי בודד אשר ימזג את כל חלל הדירה או על מזגן נפרד לכל חדר. במרבית המקרים אנו ממליצים להתקין מזגנים מפוצלים מכיוון שהמזגנים מסוג זה מפעילים רק את המזגן בחדר שבו נמצאים וחוסכים בחשמל.

העניין הבא שחשוב להתייחס אליו הוא מהי התפוקה שהמזגן נותן, הנמדדת במידות BTU ולא בכוח סוס כמו שרבים חושבים. גובה ה-BTU מתייחס להספקו של המכשיר וליכולת הקירור שלו, וככלל כמה שה-BTU יותר גדול, כך עוצמת המזגן גדולה יותר. לפני היציאה לחנות מדדו את החדר שבו המזגן יותקן והתאימו את המזגן על פי הנוסחה: 800 עד 1000 BTU לכל עשרה מטרים מרובעים. משתלם לשים לב גם לדירוג היעילות האנרגטית של המזגן שאתם קונים, המסומנת ב-A-G, כאשר A היא הדרגה החסכונית ביותר בחשמל.

ואם כסף זו לא בעיה, אולי שווה לכם להשקיע את כספכם במזגן מטכנולוגיית Inverter. מזגנים מסוג אינוורטר פועלים בתפוקה משתנה לפי התנאים המשתנים בחדר וגורמים להפעלה יעילה אשר שומרת על טמפרטורה יציבה. דבר זה לא רק תורם לחסכון בחשמל, טמפרטורה קבועה בחדרי הבית תורמת לבריאות.

 

אז אם מתחשק לכם לקרוא עוד על הנושא המזגנים חזרו בקרוב ובדקו את המאמרים הבאים בנושאים:התקנת מזגנים - תיקון מזגנים - קריאה נעימה!


אודות מחבר המאמר

מזגנים - תיקון מזגנים - תיקון מזגנים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.