אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לוחות דק מפלסטיק דמוי עץ

 

 

תרכובת

 לוחות דק מפלסטיק דמוי עץ עשויים מתערובת של אבקת עץ ,דבק ופלסטיק ממוחזר . התוצאה : חוזק , יופי ואחזקה נמוכה .

 

חוזק

לוחות דק מפלסטיק דמוי עץ : נגד מזג אוויר קיצוני , לא מתעקם , נגד נמלים , נגד החלקה , לא נסדק , לא נרקב ואין שבבים לוחות דק מפלסטיק דמוי עץ עמידים במבחן הזמן .

 

יופי אטרקטיבי

היופי של לוחות דק מפלסטיק דמוי עץ נשאר למרות חוסר אחזקה, לוחות דק מפלסטיק דמוי עץ נותן לכם הרגשה של חמימות ותחכום שיישארו אתכם לשנים ארוכות .

 

תחזוקה נמוכה

אין צורך בצבע ,שיוף ושימון כמו בעץ טבעי , כל זה שייך לעבר כשיש לכם לוחות דק מפלסטיק דמוי עץ, אין שום צורך באחזקה רק בניקיון רגיל .

 

התקנה קלה

לוחות דק מפלסטיק דמוי עץ מציעים מערכת התקנה קלה ומהירה .

 

מבחר דוגמאות וצבעים

לוחות דק מפלסטיק דמוי עץ יש  מגוון של עיצובים וצבעים שיתאימו לדרישות שלכם כך שאתם יכולים לבחור איזה עיצוב וצבע כפי רצונכם , לכל עיצוב יש את התכונות שלו אבל כולם יתנו לכם הרגשה של חומר טבעי .

 

בטוח ונח לאיכות הסביבה

לוחות דק מפלסטיק דמוי עץ עשווים מפלסטיק ממוחזר ומאבקת עץ ממוחזרת , עם מרקם בולט שמגדיל את ההתנגדות להחלקה . 

 

לוחות דק מפלסטיק דמוי עץ החדשים יראו כחדשים גם בעוד שנים רבות

 

 

עמידות בפני טרמיטים ופטריות

לוחות דק מפלסטיק דמוי עץ מוסיפים שכבה של הגנה נגד פטרייתיות במהלך גיבוש החומר ושכבה נוספת של ציפוי המשטח נגד חיידקים עובש בקטריות וטחב.

 

מונע החלקה

לוחות דק מפלסטיק דמוי עץ בטיחותי להתקנה בסביבת מקור מים ומגן מפני החלקה בכל סביבה רטובה.

 

התקנה בפרזול מוסתר

 לוחות דק מפלסטיק דמוי עץ מאפשר לך לבחור בין חיבור ברגים סטנדרטי, לבין פרזול נירוסטה סמוי למראה נקי ואחיד

לוחות דק מפלסטיק דמוי עץ מורכב מחומר העשוי מסיבי עץ ופלסטיק, הוא חומר המתאים לשמירה על איכות הסביבה בזכות טכנולוגיית פולימרים איכותית וטכנולוגיה מודרנית של ייצור על ידי מחשבים. מוצר זה מעניק לך את האפשרות לשימוש ממושך כריצוף חיצוני. השימוש בפלסטיק מבטיח עמידות בתנאי מזג אוויר ומים, ושילובו עם סיבי עץ מעניק לו את המאפיינים המאפשרים חיתוך בדיוק כמו עץ רגיל.

 

 

טכנולוגיית צבע מתקדמת

באיזה צבע של לוחות דק מפלסטיק דמוי עץ שתבחר, הוא יישאר עשיר, מלא חיים ויפה וטבעי לכל השנים שיבואו. לוחות דק מפלסטיק דמוי עץ עשויים מחומרי גלם איכותיים המכילים הגנת UV המדכאת הופעת פיגמנטים, לייצור מוצרים בצבע אחיד.

בשל איכות החומרים, לוחות דק מפלסטיק דמוי עץ דוהים פחות מאשר מוצרים אלטרנטיביים.

 

תקופת קיום

עץ מסורתי יכול להיות יפה – אבל לא לאורך זמן. תקופות אביב רטובות, קיץ חם וחורפים קרים מהר מאוד משפיעים על החומר ומשאירים חותם על העץ שלכם – פיצולים ועיוותים במשטח העץ.

לוחות דק מפלסטיק דמוי עץ עשויים מתהליך,שהוא פטנט, שהתוצאה שלו היא חומר מעולה, אחיד, וקל לתחזוקה. לוחות דק מפלסטיק דמוי עץ החדשים יראו כחדשים גם בעוד שנים רבות.

 

 

מגדיל את ערך הנכס שלך

לוחות דק מפלסטיק דמוי עץ לא רק מוסיפים ערך לסגנון החיים שלכם, אלא גם מוסיפים ערך לנכס שלכם. כשאת מתקינים את הריצוף המרוכב אריחי פלסטיק ולוחות פלסטיק דמוי עץ אתם תחזירו את ההשקעה שלכם כשתמכרו את הנכס.

 

טיפול בלוחות דק מפלסטיק דמוי עץ

טחב ועובש

לוחות דק מפלסטיק דמוי עץ מוסיפים שכבה של הגנה נגד פטרייתיות במהלך גיבוש החומר ושכבה נוספת של ציפוי המשטח נגד חיידקים.

משמעות הדבר היא שהחומר של לוחות דק מפלסטיק דמוי עץ מוגן מעובש, טחב וחיידקים, כולל בקטריות. מומלץ שתנקו מעת לעת את לוחות דק מפלסטיק דמוי עץ שלכם על ידי שטיפת הלכלוך והעפר משטח הריצוף. 


אודות מחבר המאמר

המחבר הינו מנהל האתר של www.novelgreen.co.il   NovelGreen   מגוון המוצרים: אריחי PVC,  אריחי רצפה צפה לחניה ומוסכים , אריחי עץ טבעי, אריחי פלסטיק , לוחות דק עץ , לוחות דקים מפלסטיק דמוי עץ ל'דקים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.