אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום בגוגל- דרך אתר תומך

פורטלים ואתרים רבים המציעים אינספור שירותים, עשירים בתכנים, פלטפורמות מתוחכמות של פורומים ובלוגים ומעוניינים לקדם בגוגל את עצמם יתגלו שקשה מאוד לקדם כל נושא במקביל

כדי לקדם בגוגל מספר מילות מפתח חשובות אך שונות שקשורות לאתר אחד, יש לערוך שינויים טכניים כגון יצירת קטגוריות נפרדות לכל נושא, הקצאת וכתיבת מאמרים בלעדיים מקוריים לכל נושא ולאחר מכן קידום אינטנסיבי של כל קטגוריה או תחום במנוע החיפוש של גוגל – משימה מורכבת שלעיתים מתגלה מאתגרת נוכח אתרי נישה שמתמקדים בנושא אחד ועוקפים בדירוג פורטל גדול וחזק

לאחרונה החלו פורטלים גדולים שעוסקים במגוון נושאים ומעוניינים לקדם על קטגוריה בנפרד להקים אתרים תומכים, כשכל אתר עוסק בנושא אחר ובדרך זו קל להם יותר לקדם כל אתר בנפרד, יש להם מוצר מנצח והאתרים התומכים שמקודמים בנפרד לא רק שזוכים ברייטינג גבוה ובהצלחה במנועי החיפוש כשלעצמם, הם גם מביאים לידים חשובים לפורטל המרכזי בו תומכים אתרי הנישה.

הנה מספר פרטים חשובים לבניית וקידום אתרים תומכים:ראשית כל, בדקו אילו קטגוריות ברצונכם לחזק באמצעות קידום אתר בגוגל - מנוע החיפוש של גוגל. לרוב אלה יהיו הקטגוריות שלהן מספר רב של מתחרים בגוגל ושלהן שווה להקצות אתר נפרד. כמו כן, אלה יהיו קטגוריות שניתן להפוך לאתר תומך – קטגוריות עשירות, שיש עליהן חומר תוכני וכולי. כשמאפיינים אתר תומך חשוב להתייחס אליו כאתר בפני עצמו ולנסות לפרק אותו לכמה שיותר גורמים כדי לתת תחושה שלמרות שעד כה דובר על קטגוריה ספציפית אחת, הרי שניתן לצאת ממנה אל מגוון נושאים רלוונטיים.חשוב שלאתר התומך תהיה מילת מפתח מרכזית וסביבה הטיות שניתן לקדם בגוגל.

חשוב מאוד להוסיף מאמרים לאתר התומך כדי להקנות תחושה שמדובר בעולם ומלואו ולא בדף נחיתה משודרג. זכרו שאולי הקטגוריה שלכם היא אתר תומך בלבד ולא האתר המרכזי, אך האתר התומך שלכם אמור כעת להתחרות עם אתרים שהם אתרים מרכזיים ולכן, אם החלטתם ללכת על אתר תומך, השקיעו באפיון אתר, עיצוב, קידום אינטנסיבי, כתיבת תכנים ושיווק נכון של האתר באינטרנט.

מומלץ כמובן לייצר קישורים לאתר התומך מרגע עלייתו לאוויר – ברגע שיהיה אליו לינק מהאתר המרכזי החזק שלכם ומשיתופי פעולה שונים שלכם ברשת, יהיה לו קל יותר לעלות בדירוג ולזכות בציון איכות גבוה. עם זאת, זכרו שהאתר התומך לא אמור להפוך לפורטל ולכן, חשוב ללכת על קונספט אחיד ולשמור על המטרה שלשמה הוא הוקם בין אם זה למצוא לידים בתחום מסוים או למנף קטגוריה חשובה שיש לה תחרות בגוגל, כך שגם אם האתר מצליח אין זה אומר שכדאי לדחוס בו קטגוריות נוספות, אלא אם ברצונכם לחזק קטגוריות נוספות, הקימו עבורן בלוגים או אתרים תומכים נפרדים.

שגיאה אחרת נפוצה היא להקים אתר תומך ולא לגעת בו מיום הקמתו – זוהי טעות, שכן גוגל יזהה בסופו של דבר שמדובר באתר לווין חסר טעם ולכן, חשוב להתייחס לאתר התומך כאתר לכל דבר – ספציפי אך מושקע, אחרת הוא לא ישיג את המטרה שלשמה הוקם, לא יביס את המתחרים במנוע החיפוש ולא יתרום לאתר המרכזי.


אודות מחבר המאמר

קידום אתר בגוגל בניית אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.