אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חיות מחמד - טיפול ויחס נכון

לקיחת בעל חיים הביתה משמע אחריות רבה. אם יש ילדים אשר מעוניינים בהבאת חיית מחמד הביתה והם אלו אשר אחראיים לטיפול, אין זה אומר שההורה יכול להתעלם מן החיית מחמד. ההורה צריך להשגיח ולשים לב כי חיית המחמד מקבלת את כל מה שהיא צריכה מבחינת תשומת לב וציוד. ההורה גם אחראי לטיפול רפואי כאשר הילד אומר כי הוא חושד כי משהו לא בסדר עם חיית המחמד או אם להורה יש חשד משל עצמו. אין להתעלם משינוי התנהגותי אצל חיית המחמד, כי חיית המחמד לא יכולה לדבר ולכן יש לשים לב מה מצבו בכל זמן.

 

מבחינה רפואית, כמו שהזכרתי מקודם, יש לקחת את חיית המחמד אל וטרינר לחיסונים, בדיקות תקופתיות, לעת זקנה או בכל חשד. כמו כן, ישנו עניין ההתנהגות. זאת אומרת, כמו לבני אדם ככה לחיית המחמד שלכם יש אישיות מסוימת ודרך התנהגות משלה. אם מדברים על כלבים יש פיתרון והוא אילוף. אילוף כלבים בתל אביב אצל מאמני קבוצות או מאמנים פרטיים אפשרי בהחלט. חשוב לדעת כי לא כל כלב מתאים לאילוף ואת האילוף יש לבצע בגיל מוקדם לפני שהכלב מפתח אישיות עצמאית ואיתנה. עוד חשוב לקחת בחשבון, כי אפילו אם לקחתם כלב אשר מתאים לאילוף אין זה אומר כי תהליך האילוף יצליח. האילוף מתקשר גם לאופי של הכלב באופן ישיר ביותר. כאשר מגיעים לטיפולי אילוף כלבים בתל אביב או בכל מקום אחר יש להגיע לשיעור אחד או שניים ולראות כיצד הכלב מגיב וכך להחליט על המשך פעילות.

 

אם אתם נוסעים לחופשה בחוץ לארץ או בתוך הארץ ואין אפשרות לקחת עימכם את חיית המחמד שלכם יש לדאוג לה. אסור להשאיר חיה בבית לזמן ממושך ובמיוחד בכדי לפתור את הדילמה הזו קיימים פנסיונים בתל אביב וכן ברחבי הארץ. פנסיונים בתל אביב או בכל מקום אחר משגיחים על חיית המחמד שלכם ואתם משלמים פר יום.

 

לבסוף יש את עניין הציוד. חיית מחמד זקוקה למיטה בבית, מלונה, צעצועים, אוכל, ממתקים, פריטי ביגוד ועוד. את כל אלו ועד ציוד רב ניתן למצוא אצל חנויות לבעלי חיים בתל אביב או בכל מקום אחר. גם מבחינת יעוץ עם מומחה ניתן להגיע אל חנויות לבעלי חיים בתל אביב וברחבי הארץ.


אודות מחבר המאמר

דולברג נ.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.