אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אינסטלציה – לא מה שחשבתם

כיום אינסטלציה היא תחום מתקדם יותר טכנולוגית מבעבר, ולחלוטין לא מדובר רק על החלפת ברזים ופתיחת סתימות.

 

אינסטלציה מתקדמת – פתרונות מים כוללים

במסגרת השירותים המוצעים מבחינת אינסטלציה ניתן מענה לכל מערכות המים בבית או במבנה, בדיקת וסריקת מערכות אספקת המים בכל רחבי השטח, מערכות ניקוז וביוב. בכל בעיה בצנרת או כל דבר אחר שקשור במערכות המים, הניקוז, האיטום או רטיבות ולחות לא ברורות - ניתן להיעזר בפתרונות בדיקה ואיתור מתקדמים ביותר למציאת מקור הבעיה ביעילות שיא. זאת, על מנת לאתר במדויק את המקור ולחסוך בהוצאות אינסטלציה נוספות ותיקונים אפשריים.

 

איתור נזילות ורטיבות

בתחום של בעיות אינסטלציה כמו נזילות ורטיבות, אינסטלציה מציעה כיום פתרונות מתקדמים ביותר. על ידי שימוש במכשור אינסטלציה מתקדם ומשוכלל וידע מקצועי רב, שנצבר משנים של ניסיון והכשרה ספציפית של הנושא והמכשור, ניתן להגיע אל מקור הנזילה או הרטיבות ללא שבירה או פירוק מיותרים של קירות, רצפה וכדומה.

המכשור המשוכלל לאיתור נזילות ורטיבות כולל חידושים מהפכניים בתחום אינסטלציה זה כגון:

 

 

בדיקות אינסטלציה לפני קניה והשכרה

עריכת בדיקות וסריקות כוללות ומקצועיות לפני כניסה לנכס חדש (דירה, בית) או לפני השכרת נכס כלשהו יכולה למצוא ליקויי בנייה רבים ותקלות אינסטלציה קיימות או אפשריות שקשה לעלות עליהן. בדיקות אינסטלציה וליקויי בנייה אחרים לפני כניסה לדירה נעשות על ידי מהנדסי בניין מנוסים ובעזרת המכשור המתקדם שהוזכר כבר, בנוסף לעוד עזרים שונים. כל בעיית אינסטלציה מתגלה ומדווחת כך שניתן יהיה לתקנה מראש, וכך גם אין ויכוח מי צריך לשאת בעלות תיקוני אינסטלציה ושאר תקלות, וברור שהקבלן או בעלי הדירה נושאים באחריות.

 

בדיקות אינסטלציה מתקדמות ומקצועיות חוסכות כסף, גם כאשר יש תקלה, וניתן לאתרה במהירות וביעילות ללא נזק מיותר גם לפני כניסה לדירה, ומציאת ליקוי אינסטלציה אפשריים, וגם מבחינת בעיות עתידיות עקב ליקויי בניה שונים.

 


אודות מחבר המאמר

נכתב ע"י חברת אינפרטק http://www.infratek.co.il/ המספקת שרותי איתור נזילות ו בדיקות נזילות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.