אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניתוח אף

ניתוח אף הוא הניתוח הכי מורכב והכי יצירתי באותה המידה. החלק היצירתי של פעולה זו הוא לטפל בבעיה כיצד התוצאה הסופית של האף תתאים לתכונות הבודדות בפנים שלך.

אם בעבר בעיה זו הייתה לחלוטין מונחת על כתפיו של מנתח פלסטי, היום, בעידן של טכנולוגיית המחשב, ניתן "להביט קדימה" בעזרת הדמיית מחשב. המנתח יעזור לך כביכול לראות מה השינויים שהתרחשו כתוצאה של הניתוח, ואם הם מתאימים לך.

המורכבות של הניתוח היא (בהשוואה לניתוחים פלסטיים אחרים, שבהם עובדים עם הרקמה) בשל העובדה כי המנתח אינו רואה איך כלי הניתוח מונחים ואיך העצמות של האף זזות. למעשה כל ניתוח אף מתבצע מתוך חתכים קטנים של רירית חלל האף, אבל מנתח מנוסה בטוח לחלוטין ויודע מה עליו לעשות. ללמוד להיות מנתח פלסטי טוב זה בלתי אפשרי, או שתחושה ניתנת לאדם או לא.

באשר לניתוח מסוים זה המבוסס על עקרונות מדעיים, רופאים יכולים להסיר את הגיבנת של האף, להתאים את הגב ואת הנחיריים, להסיר את העיוות של רקמות רכות או כל שינוי בולט מדי. לפעמים ניתוח אף מתבצע לצורך התחדשות כללית של הרקמות הרכות של האף.

האם אתם זקוקים לניתוח אף? האם אתם מוכנים לקבל המראה חדש לפנים שלכם? את התשובות לשאלות האלה אתם צריכים למצוא יחד עם המנתח הפלסטי בפגישת ייעוץ.

חשוב לזכור, אי אפשר "להזמין" צורת אף חדשה. עצמות האף ניתנות לשינוי אך כל הרקמות מחוברות לעצמות וחייבות להיות בהרמוניה ובניתוח אף לא ניתן להסיר רקמות (למעט הקטנה של הנחיריים). ניתוח מבוצע בהרדמה כללית וכולל את החתכים בתוך האף. משך הניתוח תלוי בנפח של העבודה, אך בדרך כלל נע בין שעה לשעתיים. החתכים בתוך הנחיריים מחלימים מהר ולאחר תקופת ההחלמה לא נראים לעין לגמרי.

הכאב לאחר הניתוח ואי הנוחות נגרמים רק מתוך צורך לנשום דרך הפה במשך היומיים הראשונים או עד שהרפידות הממוקמות בחלל האף מוסרות. לאחר ההסרה של הטמפונים הנשימה משוחזרת לחלוטין תוך שבוע. שבועיים אחרי ניתוח אף, הפנים מקבלות מראה רגיל וניתן לחזור לפעילות היומיום, אך תקופת ההחלמה המלאה לוקחת עד שישה חודשים.


אודות מחבר המאמר

באדיבות ד"ר וינברג ניתוחים פלסטיים - http://www.dr-weinberg.com

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.