אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

יום כיף מסוג אחר

נו, אז עוד פעם עשיתם לכל העובדים יום כיף בחמת גדר. שוב החלטתם יחד עם הועד לקחת את כולם לקיאקים בצפון ולסיים בהופעה של זמר כזה או אחר. לא נמאס לכם? אתם לא רוצים לנסות משהו אחר, שיפתיע את העובדים ויוציא אותם מהתבנית הרגילה? יש הרבה מאוד ימי כיף כאלו. רק צריך לחשוב יצירתי.

לא ספא, גם לא פארק מים או טיול טרקטורונים. יום כיף אחר

גם אם תסתכלו מסביב תראו שכל החברות מוציאות את העובדים שלהן לאותם סוגים של ימי כיף. אין גיוון, הכל אותו דבר. נכון, כל פעילות כזו היא כיפית, שוברת שגרה ומגבשת. אבל אם תגוונו ותנסו משהו אחר- תוכלו לקבל את כל אלו במינונים גבוהים בהרבה.

סדנאות והרצאות מיוחדות עבור ימי כיף

זו אפשרות אחת - שתופסת תאוצה בשנים האחרונות - עבור יום כיף: תוכלו לקחת העובדים לסדנת צחוק או לסדנת יצירה בשוקולד, כאלו שבטוח ישאירו עליהם חותם. תוכלו גם להביא למקום מפגש מיוחד הרצאה מרתקת על מנהיגות והעצמה אישית או אם תרצו משהו קליל יותר: הרצאה המסייעת בשיפור חיי המין. האמינו לנו, העובדים לא ישכחו דבר כזה.

רוצים יום כיף בפארק שעשועים? גם זה אפשרי

אבל חפשו פארק שעשועים מיוחד. הסגנון הזה של ימי כיף מתאים יותר למשפחות או לקבוצה קטנה שכוללת ילדים. אז, תוכלו ללכת ל'קיפצובה' בקיבוץ צובה שליד ירושלים או ל'שחק אותה' בעמק חפר- שניהם מקומות אדירים לילדים וגם למשפחות. ואל תחשבו לרגע שמבוגרים לא ייהנו במקומות כאלו. יום כיף הוא בדיוק הפלטפורמה וההזדמנות של אנשים רבים לחזור לילדות לזמן קצר. כל אדם שיגיע למקומות כאלו ייהנה ללא הפסקה- לא משנה באיזה גיל הוא ומה תפקידו בחברה.

יום כיף מיוחד בתל אביב יפו

ואלו כבר ימי כיף מסוג אחר לגמרי, שמציעים יום שלם שכולו טיול בת"א. העיר הקסומה הזו מציעה לנו בכל פינה כמעט סיפורים מרתקים ופינות חמד בהן אפשר לבלות שעות. אפשר לקבוע מסלול מוגדר בו תלך הקבוצה כולה או לתת לעובדים להסתובב בעיר כאוות נפשם. ארוחת צהרים קבוצתית באחת המסעדות המפורסמות של העיר תהיה הדובדבן שבקצפת.

ימי כיף רומנטיים בשמי ישראל

כן כן. במקום לפנק את בן או בת הזוג ביום ספא, טיול אל מול השקיעה או רכיבה על סוסים, תוכלו להפתיע במשהו מיוחד: טיסה בשמי ישראל. למי שאוהב טיסות ולא מפחד מהן, זו יכולה להיות חוויה נפלאה בה אפשר לראות את כל נופי הארץ ולסכם בארוחה רומנטית על הקרקע. יותר יום כיף מזה- אין.

יום כיף הוא יציאה מהשגרה. גם את זה צריך לעשות כמו שצריך

נכון, כל פעילות שלא מתקיימת במשרד וכוללת עבודה, היא יציאה מהשגרה- גם עבור עובדי חברה, גם עבור המשפחה המורחבת וגם עבור בני זוג. אבל אם באמת רוצים לארגן ימי כיף בלתי נשכחים, צריך לעשות משהו מיוחד ושונה. כולם ייהנו, זה בטוח.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל - SEOneto

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.