אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מועדונים לבת מצווה

על מועדונים לבת מצווה כבר שמעתם?

בשנים האחרונות מתחולל שינוי של ממש בתעשיית הפקת האירועים בישראל. מועדונים פופולאריים המורגלים בהפקת מסיבות קונספט איכותיות החלו עקב הביקוש הרב לפתוח את שעריהם להפקת שמחות פרטיות לבר מצווה ולבת מצווה. מועדונים לבת מצווה מציעים שילוב של אווירת מועדונים ייחודית של "גדולים" לצד אפשרויות מרובות להפעלת אטרקציות לאירועים במקום ההופכים כל הפקת בר מצווה ובת מצווה לחגיגה איכותית בלתי נשכחת עבור חתן או כלת המסיבה.

יתרונות בהפקה ב- מועדונים לבת מצווה , על מחירים כבר דיברנו?

היתרון הבולט ביותר בהפקת אירועים ב- מועדונים לבת מצווה (כמו גם מועדונים לבר מצווה) הוא כמובן היחס המחיר למול מורכבות ההפקה. אופיר חילוואני בעלי חברת ההפקות Party4U: "תרבות הפקת מסיבות בר מצווה ומסיבות בת מצווה בשנות ה 90 ותחילת שנות האלפיים אופיינו בחגיגות בגני אירועים ואולמות אירועים. מקומות אלו בד"כ דורשים סכומים גבוהים יחסית שכן עלות תחזוקת הגנים המקיפים את האולם או גן האירועים וכן סגירה וחוסר פעילות בחלק עקרי של עונות השנה מצריכים את הבעלים לגבות סכומים גבוהים בתקופת הפעילות. מועדונים לבת מצווה (וכן מועדונים לבר מצווה) פעילים רוב עונות השנה ולכן עלות הפקת מסיבת בר מצווה זולה בכ- 65% מעלות הפקת מסיבה דומה במועדונים לבת מצווה למשל." בנוסף לכך תכנון והפקת מסיבת בת מצווה במועדונים לבת מצווה (וגם במועדונים לבר מצווה) נוחה יותר מאשר בגני אירועים למשל בכל נושא ניהול קהל נכון באירוע. יוסי מורלי מארגן מסיבות ותיק: "בשעה שאירוע מסיבת בת מצווה המתקיים בגן אירועים מתפזר על שטח רחב, קשה לשלוט ולנהל באופן שותף את האורחים סביב האירוע. הקושי הזה בא לידי ביטוי ב"משמעת ריקודים" פחותה יותר באירוע, כלומר קשה יותר לשמור את האירוע מבחינתנו על "אש גבוהה" ויש אירועים שבהם זה אומר הכול המסיבה היא איכותית כשם שהאנרגיות בה גבוהות יותר. ב- מועדוני בת מצווה לעומת זאת רחבת הריקודים תמיד מלאה והתחושה היא של מסיבה מתמשכת לאורך כל הערב. ומי שרוצה לנוח, יכול לפרוש למתחמי כריות מפנקים בכל שלב או תחנות משחקים וירטואליים."

 

מועדונים לבת מצווה , אטרקציות לאירועים

הפקת מסיבת בת מצווה במועדונים לבת מצווה מאפשרת ליהנות משלל מתחמי אטרקציות לאירועים הכוללים משחקים וירטואליים משחקי שולחן פינות אומן וכן דוכני מזון בר מתוקים ובר משקאות (כמובן לא אלכוהוליים). במסגרת עריכת מסיבת הכניסה לעולם הבוגרים במועדונים לבת מצווה ערוכות חברות ההפקה לאפשר לכם לשלב באירוע את הגעת כלת המסיבה בלימוזינה או אופנוע למשל (כמובן רכוב ומאובטח) כאשר כל השכבה ממתינה לבואה מצדדי שטיח אדום בקדמת המועדון. כמו כן בכל הפקה ניתן לשלב מופעי אמני אורח מופעי אטרקציה כשהדגש הוא כמובן על היות כלת או חתן האירוע במרכז. בגיל המצוות רבים האירועים העוקבים של חברי הכיתה והשכבה. (מועדונים לבת מצווה ומועדונים לבר מצווה) מאפשרים שיהיה זה אירוע ייחודי ובלתי נשכח שכל השכבה תדבר עליו.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על אפשרויות תכנון האירוע ב מועדוני בת מצווה ?


אודות מחבר המאמר

www.paty4U.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.