אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הוראות לסריגת נעלי תינוקות

על מנת לסרוג נעלי תינוקות או נעלי צעד ראשון בצורה הטובה ביותר, יש להקפיד על מספר כללים חשובים:

ראשית, על מנת לסרוג נעלי תינוקות או לחילופין נעלי צעד ראשון יש להשתמש במסרגות מספר 3.5, 30 עיניים. תחילה, יש לסרוג שורה ימין ובשורה לאחריה יש להכפיל את העין השניה, את ארבעת העיניים האמצעיות והעין לפני האחרונה. כלומר, נוספו שש עיניים נוספות. בשורה הבאה (ימין) יש לחזור על שתי השורות האחרונות פעמיים נוספות, כך שיש 48 עיניים. יש לסרוג 10 שורות ימין.

בשורה הבאה יש לסרוג 18 עיניים ימין, שתי עיניים יחד ימין, 8 עיניים ימין ושתי עיניים יחד ימין מאחור. לאחר מכן, יש להפוך את הסריגה ולבצע 18 עיניים אחרונות לא סרוגות.

בשורה לאחריה- יש להעביר עין לא סרוגה, שמונה עיניים שמאל ושתי עיניים יחד שמאל, ולבסוף להפוך את הסריגה שוב. בשורה הבאה- יש להעביר עין לא סרוגה ולבצע שמונה עיניים ימין ושתי עיניים יחד ימין מאחור.

חשוב מאוד, בכל שורה נסרגת העין האחרונה בקטע האמצעי, ביחד עם העין הראשונה מהעיניים שלא סרוגות שעל המסרגה. כמו כן, יש לחזור על שתי השורות האחרונות, עד שנוצרות בכל צד 11 עיניים ובסך הכל- 32 עיניים. יש לסרוג עשר שורות נוספות ימין, לכל 32 העיניים.

רצוי לחלק את העבודה באמצע ולהמשיך לסרוג בסריגת ימין, כל חלק בנפרד- ארבעה סנטימטר לפחות.

חיבור- יש לקפל את נעלי התינוקות או נעלי הצעד הראשון לאורכן, לתפור בתפר שטוח הן את אמצע הסוליה והן את החלק האחורי של הנעל.

 

 

 

 


אודות מחבר המאמר

linkshake - לינקשייק קידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.