אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פאבים בזכרון יעקב

כל מי שמגיע לזכרון יעקב בשבת בבוקר נתקל בוודאי בעשרות מכוניות המחפשות חניה , תור ארוך ליד גלידת אלדו ולא מעט מסעדות המהוות לפעמיים מלכודות תיירים מתוקות כדבש. תושבי זיכרון הותיקים שאינם חלק מהמכבש התיירותי, יעדיפו את בילוי סוף השבוע שלהם דווקא באחד הפאבים ביום שישי. עבור מי שמגיע מחוץ לאזור, מצורפת רשימת הפאבים הפופולאריים.

אבל קודם כל, אזהרה קטנה לגבי החניה : לאחר שעה 23:00 בלילה, די קשה למצוא חניה בתוך מגרשי החניה הגדולים הצמודים למתחם הפאבים בתוך המושבה .מי שמוכן ללכת מעט ברגל, יוכל למצוא חניה במגרש אפר הנמצא בירידה אל היקב או בחניון המועצה הנמצא ברחוב המייסדים לאחר הפניה ימינה מול גלידת אלדו. (החניון השני בצד של הגלידה גם כן יכול להיות פנוי למדי בערבים).

ההוביט – הפאב הפופולארי והוותיק ביותר בזכרון אליו מגיעים בעיקר צעירים. מבחר טוב של משקאות ואוכל, אבל צפוף למדי גם בפנים וגם בחוץ.

האורווה 1885 – פאב חדש יחסית המושך אליו גם צעירים וגם מבוגרים. החלל הפנימי חשוך יחסית וגם כן צפוף למדי. השולחנות בחוץ בדרך כלל ריקים ואינם מזמינים במיוחד (במיוחד בלילות קרים).

גוטה -  פאב קטן מאוד, אך לא פחות טוב מהשניים הקודמים. החלל הפנימי כולל מספר שולחנות קטן ביותר ולפעמיים עדיף לשבת על הבאר. כמו בארווה, החלל בחוץ אינו אלגנטי במיוחד.    ההוביט וגוטה נמצאים בחלקו העליון של רחוב המייסדים ואילו הארווה נמצא ברחוב הנדיב מעט מתחת.

YBar -  ה - YBar   - הוא פאב יחסית חדש שנמצא במתחם החנויות שליד השמורה (בעליה לזכרון יש לפנות בפניה הראשונה ימינה, להמשיך ישר ולפנות שוב ימינה בכיכר).  הפאב מעט פחות צפוף ומקומות הישיבה בחוץ נוחים למדי ומומלצים עבור מי שהמוזיקה חזקה מדי בשבילו. מחירי האוכל זולים במיוחד יחסית לפאבים האחרים.

מעבר לארבעת הפאבים האלו, מרבית המסעדות בזכרון הפתוחות ביום שישי בערב מציעות גם אלכוהול. הפיצוציה של זכרון הייתה בעבר פתוחה בימי שישי, אך כיום היא סגורה ביום זה ולפי חוק האלכוהול החדש כלל אי אפשר לשתות אלכוהול ברחוב כך שבכל מקרה לא מדובר בהפסד גדול.תהנו!


אודות מחבר המאמר

הכנסו לאתר מקום טוב - http://www.macom-tov.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.