אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פורד חברת הרכב האמריקאית

 

חברת פורד האמריקאית היא אחת מיצרניות הרכב הגדולות בעולם ומציג דגמים איכותיים ומרעננים שנחשבים לרכבים איכותיים מאוד ומובילים בעולם, אף על פי שבמדינת ישראל רכב הפורד פחות בולט מהרכבים היפניות כדוגמאת מאזדה, טויוטה , הונדה וכדומה , אך עדיין מדובר ברכבים אמריקאים טיפוסיים וחזקים , המשדרים עוצמה וביטחון רכב לנהגים.

 

פורד הוקמה ב 1903 , כאשר המייסד היה לא אחר מאשר הנרי פורד שעל שמו קרויה החברה ודגמי הרכבים עד היום.

 

הנרי פורד היה אחראי למכונית הראשונה שנוצרה ע"י החברה , ואף הקפיד ליצר רכבים  מסוג פורד שמחירים הוא נוח מאוד, לא יקר, שלא מתאים רק לעשירים או לבעלי מעמד הגבוה, אלא לכל מי שמעוניין לרכוש רכב.

 

הנרי פורד למי שלא הכיר, היה ידוע בתור אנטישמי שאהב והיה חברו של היטלר, כתם שהיה על הנרי פורד לאורך חייו עד שהחליט להקים את קרן פורד נגד גזענות והצטער על כל האמרות והפעולות האנטישמיות שלו.

 

חברת פורד כיום

 

כיום החברה שמייבאת את רכבי פורד לארץ היא חברת "דלק מוטורס" , שמייבאת גם את רכבי מאזדה, ודואגים למכירות בהיקף גדול של הרכבים, גם של פורד וגם של מאזדה, אך בהחלט בפורד היו שמחים אם היקף המכירות שלהם היה מתקרב להיקף המכירות של רכב המאזדה.

 

פורד אחראית לרכישות גדולות כמו , רכישת וולו, לנדרובר , אסטון מרטין, יגואר.

אחד מהדגמים היותר מוצלחים בישראל הוא פורד טרנזיט שהפך לשם גדול לכל רכב מסחרי בישראל בעיקר בשנות ה90.

 

דגמי רכב פורד

 

כיום ניתן למצוא דגמים רבים ואיכותיים לרכבי פורד, דגמים שמייצגים את החברה ואת הביטחון שהיא מעניקה לנהגים תוך דגש על חלקים איכותיים, אמינות , נוחות ושירות מקצועי במוסכים המורשים השונים.

 

בין הדגמים של פורד ניתן למצוא  את פורד פיאסטה , אחד הדגמים היותר מוצלחים וותיקים של החברה שבולט גם בישראל , ניתן למצוא גם עוד גם מאוד מוצלח ומוכר, שהו פורד פוקוס -רכב משפחתי איכותי שמתגאה בהיגוי איכותי, אחיזה מצוינת על הכביש וגם מראה משובח.

דגמים נוספים שניתן למצוא הם דגמי  פורד מונדיאו, גלאקסי , מקס אקספלורר, F-350 , פורד קונקט ודגם האדג'.


אודות מחבר המאמר

 

כתיבת תוכן ומאמרים לאתרי אינטרנט.

לפרטים נוספים ניתן לפנות למייל

Nivsi2@gmail.com

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.