אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הלבנת שינים אצל רופא השיניים

 

בעולם המודרני כולנו דואגים למראה החיצוני שלנו. נכון שיש את הפתגם המפורסם: "אל תסתכל על הקנקן אלא על מה שיש בו", אך בסופו של דבר כולנו מסתכלים על הקנקן ועוד איך. אדם שנראה טוב, קל לו יותר למצוא עבודה והוא נהנה מהצלחה גדולה יותר עם המין השני. כל זה דברים ידועים המובילים אותנו להשקיע עשרות אלפי שקלים במטרה לשפר את המראה שלנו.

אחד הדברים הבולטים ביותר במראה החיצוני של כל אחד ואחת מאיתנו זה השיניים. מי מאיתנו לא היה רוצה "חיוך מליון דולר"? הבעיה היא שסיגריות וקפה, מוצרים שכל כך רבים מאיתנו צורכים בכפייתיות, מרחיקים מאיתנו את החלום הזה. החדשות הטובות הן שאפשר לעשות הלבנת שיניים. המדובר בטיפול פשוט ולא יקר, המשפר בצורה משמעותית את המראה שלנו, בלי הצורך להשקיע כסף וזמן רב.

לפני ביצוע הטיפול יש ללכת אל רופא שיניים ולוודא שהשיניים בריאות ואין צורך בטיפולי שורש או סתימות. לאחר מכן צריך לעשות ניקוי אצל שיננית. אחרי שהכנו את השיניים לטיפול הלבנה, אפשר לגשת לחלק המרכזי של המופע: ההלבנה עצמה. הטיפול עצמו כולל מריחה של חומצה מיוחדת על השיניים. החומצה הזו גורמת לתהליך כימי המכונה חמצון, שבסופו הכתמים נעלמים. החומצה אינה מסוכנת לבריאות בכלל ובריאות השיניים בפרט, אך יש למרוח את החניכיים בחומרים מיוחדים על מנת להגן עליהם.

יש לזכור שמדובר בתהליך פשוט, שיש לו השפעה חיובית מאוד על המראה החיצוני, כל זאת ללא תופעות לוואי בלתי רצויות. יחד עם זאת, כדי להבטיח שאכן כך הוא הדבר, יש לפנות למומחים בתחום, שיודעים מה הם עושים.

הלבנת שיניים זה תהליך הפיך,  כלומר אחרי הטיפול, השיניים ילכו ויצהיבו ויקבלו כתמים. הקצב שבו התהליך הזה יתרחש תלוי בכם ובאורח החיים שלכם. אם אתם מעשנים הרבה, התקופות שבין טיפולי הלבנת השיניים יהיו קצרות יחסית, אך אם אתם לא מעשנים ולא שותים קפה, לא תצטרכו הלבנת שיניים זמן רב אחרי שעשיתם את הטיפול.

חוץ מטיפולי הלבנת שיניים, יש לא מעט תכשירים קוסמטיים המבטיחים לנו שיניים לבנות. מי שאוהב במיוחד לרכב על הגל של "מוצרים יעילים להלבנת שיניים" זה יצרניות משחות שיניים. משחות השיניים המלבינות עולות הרבה יותר ממשחות השיניים הרגילות, אך התוצאה היא אותה תוצאה: השיניים נשארות עם הכתמים. קנייה של משחות שיניים להלבנה מתבררת בסופו של דבר כבזבוז כסף, ואותם האנשים שניסו לחסוך על הלבנת שיניים אצל רופא שיניים מקצועי, מוצאים עצמם בכיסא של רופא השיניים בסופו של דבר.

יחד עם זאת, המוצרים הללו יכולים להיות יעילים כדי לשמר את התוצאה של הלבנת שיניים מקצועית.

מבין שלל טיפולי שיניים קיימים, הלבנת שיניים זה אחת השיטות הקלות והזולות ביותר לשפר את המראה החיצוני. ניתן לבצע הלבנה אצל רופא שיניים פעם אחת, ולאחר מכן לתחזק את הטיפול באמצעות משחות שיניים מלבינות. וזכרו, ככל שתעשנו פחות ותצרכו פחות קפה, כן השיניים שלכם יהיו לבנות יותר.

 


אודות מחבר המאמר

יערית

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.