אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

צימרים נווה אטיב

צימרים נווה אטיב לכל משפחה ישנם רגעים בהם אתם רוצים לפנק את עצמכם ולפרגן לבני משפחתכם הפוגה קלה מהמרוץ היומיומי המתיש והלחוץ.זה הזמן לתכנן ולבדוק איפה הכי כדאי לנפוש קצת ולצאץ למסלולי טיולים ולצימרים מפנקים. נווה אטיב הינו מושב שרוב רובו מלא בבקתות אירוח וצימרים. המבחר מאוד גדול ומגוון וכדאי לעשות בדיקה טובה כדי להגיע אל הצימר שהכי תאהבו.

מאחר והישוב מלא בצימרים הקפידו לבקש ממנהלי הצימר אותו בחרתם הוראות הגעה מאוד מדוייקות כולל שם המקום.כי אם לא מגיעים לישוב ומתחילים לעבור צימר צימר ו.....בזבוז זמן לא נעים. חלק מהצימריםבנווה אטי מפנקים אתכם עם בריכת שחיה פרטית לכם ומקסימום לעוד כמה צימרים צמודים. חוויה ההופכת את שהותכם בימי הקיץ למשהו מיוחד ומרענן מאוד שחיה על הבוקר או בחזור ממסלולי הטיולים מרענן וכיף.

אין כמו ללכת אל חופשה בידיעה בטוחה שאתם עומדים להתפנק,חופשה משפחתית לאוהבים מסלולי טיולים וטבע מרתק להירגע וליהנות כפי שחיפשתם זמן רב, פשוט להתנתק מהשגרה היום יומית הלחוצה והמלחיצה. צימרים נווה אטיב הינם הצימרים הטובים ביותר במדינה ונחשבים כמושקעים והנוחים ביותר כאשר אלפי מטיילים באים וחוזרים אליהם פעם אחר פעם ועדיין נהנים כמו בפעם הראשונה. נווה אטיב נמצא כ17 קילומטרים צפונית מזרחית מהעיר קריית שמונה. הוא מושב קטן ויפהפייה אשר משקיף אל החרמון עוצר הנשימה וממוקם בעצמו על הר החרמון קרוב לפיסגה.כאשר בחודשי החורף תרגישו כאילו אתם נמצאים בשוודיה המושלגת ומיד תבינו שלא צריך לנסוע רחוק בכדי לראות נופים מושלמים וציורים כמו אלו. בקתות מעץ יפהפיות עם אח מחמם, טלוויזיה LCD וגם DVD, ג'קוזי מפנק ומתוקים למיניהם שמשאירים לכם המארחים הנדיבים. אווירה חלומית שחשבתם שקוראים עליהם רק בספרים.

מלבד שלל ההנאות הנהדרות תוכלו ליהנות גם משלל האטרקציות שמציע לכם המקום כמו מסלול טיול  והליכה למשפחות ולבודדים במעיינות ומפלים עטורי יופי ומים כאשר צמחייה בגווני הקשת בענן עוטפת את המקום, ביקור במרכז המבקרים וביקב הגולן, ליהנות מקטיף פרי עצמאי, רכיבה על סוסים, סקי בחרמון שנמצא ממש במרחק נגיעה וכמובן הנאה מהנופים היפהפיים שנמצאים למרגלותיכם.  מסלול טיול ששום מילה לא באמת יכולה לתאר את קסמו ויופיו עוצר הנשימה.


אודות מחבר המאמר

מסלולי טיול מסלולי אופניים 

אטרקציות לילדים טיולים למשפחות

מעיינות ברמת הגולן מטיילים 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.