אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פיתוח גוף ואבקות חלבון

אבקות חלבון הוא תוסף המכיל כמות חלבון גדולה, ישנם גם חטיפי חלבון, יש שני סוגים של אבקות חלבון ,חלבון שעשוי מסויה וחלבון שעשוי ממי גבינה התוספים מכילים כמויות של חלבון כמה שיותר נקי ועם כמה שפחות שומן.

למה לנו להשתמש בתוסף מזון על מנת לפתח גוף? בשביל לגדול הגוף שלנו זקוק לחומר בניה, השרירים שלנו נבנים על ידי חלבונים, אחרי אימון השרירים שלנו מפורקים - כי זה מה שעשינו להם בעת האימון בחדר כושר ולכן בשביל לבנות אותם מחדש עלינו להכניס חומר בניה.

אז למה בכלל צריך אבקות חלבון ? אבקת חלבון מומלצת למי שיש לו בעיה להגיע לכמות החלבון הנדרשת מהאוכל לדוגמא מישהו ששוקל הרבה וצריך להגיע לכמות חלבון גבוה  ביום לדוגמא: ספורטאי ששוקל 120 קילו צריך להגיע ל 240 גרם חלבון ביום ויש לו בעיה להגיע לכמות מאוכל משתמש בתוספים,או למשל ספורטאי שאין לו זמן כל פעם ללכת לבית ולאכול כל פעם אחרי האימון ארוחה מלאה כי הוא עסוק או עובד או מכל סיבה אבקות החלבון יותר נגישות וקלות לשימוש.

פיתוח גוף גם לדוגמא מפתח גוף תחרותי לפני תחרות צריך חלבון כמה שיותר נקי בלי הרבה שומן ובחלבונים שבאוכל יש גם שומנים ,אז הספורטאי צריך חלבון כמו שיותר נקי בלי הרבה אחוז שומן.

-יש גם כאלה שיגידו שאבקות חלבון יותר טובות כי הן נספגות יותר טוב ומהר בגוף אבל מחקרית זה אף פעם לא הוכח כנכון.

 

אז למי שהחליט שהוא רוצה לקחת אבקות חלבון כמה ומתי לקחת ?בדרך כלל זה בא בסקופים אז שמים סקופ בתוך 300 מייל מים מומלץ לשלב עם סוכר ענבים לספיגה טובה יותר.

ולוקחים את זה מיד לאחר האימון בגלל שיש חלון הזדמנויות שזה ייספג טוב יותר בגוף.

המון ספורטאים משתמשים ובמיוחד אנשים שעוסקים בפיתוח שרירים, באדיבילדרים וותיקים כמו ארנולד שוורצנגר היו החלוצים שהמציאוי את השייק חלבונים, בתקופתם לא הייתה להם האופצי לקנות בחנות תוספי מזון עתירים בחלבון ולכן היו טוחנים במיקסר מאכלים כמו, בייצים,טופו,סויה,גבינות,דגים ובשר בשייק אחד... כן כן רבותי, לא היו שומרי כשרות ובטח שלא היה איכפת להם הטעם הנוראי של זה.


אודות מחבר המאמר

שי, פיתוח גוף

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.