אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בחירת סוכנות נסיעות – כיצד לעשות זאת?

כיום המידע באינטרנט הוא נגיש וזמין, בעל אפשרויות רבות ואף ניתן לבצע בו פעולות שונות לשם תכנון הטיול הרצוי והסדרת הפרוצדורה השונה.  אך למרות זאת, האינטרנט על אף כל הנבואות והתחזיות, לא הצליח למוטט את סוכנויות הנסיעות. הנוסעים והמטיילים זקוקים עדיין לקשר האישי עם הסוכן, שיכוון אותם ,ימליץ להם, יסדר עבורם ויטפל להם בניירת. כמו כן, יש להם כתובת אנושית חיה בעבור כל דבר בזמן הטיול ואחריו.

כאשר אנשים מתכננים לנסוע לטיול, אחד הפרמטרים המרכזיים לשיקול זה המחיר המוצע להם ע"י החברות השונות. בחירת סוכנות נסיעות על פי המחיר הזול ביותר, זוהי טעות נפוצה אשר לרוב מתבררת בסופו של דבר כיקרה ביותר. יש לייחס חשיבות רבה לסוכנות נסיעות, לרמת השירות, הנגישות והמוכנות של סוכן הנסיעות.

לפני טיסה לחו"ל, טיול מאורגן, או נופש משפחתי, הנטייה הטבעית של רוב הנוסעים והנופשים היא לבחור משרד נסיעות אשר נסעו עימו בעבר. אך לא כל סוכנות נסיעות מתאימה עבור כל סוג של חופשה/ טיול. אם בעבר לקחנו נופש קצר במדינה מסוימת, והפעם בחרנו בטיול ארוך ביבשת שונה, אין זה אומר שהסוכנות דרכה נסענו בפעם הקודמת תתאים לנו גם הפעם, לכן, יש לבדוק גם סוכנויות נסיעות נוספות במקביל לסוכנות אותה אנו מכירים ולבדוק את ההצעות השונות מבחינת העלויות, גמישות החבילה המוצעת, היעדים האטרקציות השונות, טיסות ישירות והכי חשוב – רמת השירות.

כמו כן, מחיר כרטיס טיסה הוא פרמטר חשוב. לרוב מחיר הכרטיס מצביע על מיומנות סוכן הנסיעות ועל יכולת שירות גבוהה.

ריבוי יעדים בהם מתעסקת הסוכנות, עלולה להיות גורם לחוסר מקצועיות ליעד אליו אתם מעוניינים לטוס, הן מבחינת המחיר והן מבחינת חוסר היכרות עם היעד המבוקש. יש לתת חשיבות מירבית לסוכנויות אשר מתמחות באזורים ספציפיים אליהם אתם עתידים להגיע. שימו דגש רב על אותה סוכנות שתעניק לכם את השירות האישי והטוב ביותר, סוכן אשר יהיה יותר מחובר לצרכים שלכם ויישרת אתכם כהלכה, יהווה עבורכם לכתובת מההלך הטיול ואחריו.


אודות מחבר המאמר

הדני

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.