אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ריהוט למניקור ופדיקור

ההצלחה של טיפולי הציפורניים תלויה, ברבות מהפעמים,במיומנויות ובניסיון של הקוסמטיקאית, אבל לא רק בם. לריהוט בו נעשה שימוש בטיפול, לשולחנות ולכיסאות בקליניקה, יש השפעה רבה גם כן.

אפשר להגיד, כי אם המטפלתאו המטופל לא חשים בנוח – הטיפול לא יושפע מכך לטובה. משום כך, כדאילתת את הדעת על השאלות הבאות: האם הריהוט מתאים לטיפולים המוצעים במכון היופי? האם הריהוט יעיל ותורם לטיפול? האם השימוש בו נוח? תשובות לשאלות אלו יסייעו לכם לבחון האם הריהוט אכן מותאם ללמטרתכם.

משטח עבודה יציב ורחבאחד מפריטי הריהוט המרכזיים במכון לטיפולי ציפורניים הוא שולחן טיפולים. השולחן משמש כמשטח עבודה רחב ויציב, כך שהמניקוריסטית יכולה לבצע את הטיפול. בשולחן ישנן מגירות אחסון, מדפים לבקבוקוני הלק תכשירים לייבוש ציפורניים לאחר משיחת הלק ומקום למנורה. יש לוודא כי כל אחד מרכיבים אלו ישנו בשולחן הטיפול. ככלל, שולחנות לטיפולי מניקור עשויים מעץ בציפוי למינציה, הם עמידים והתחזוקה שלהם קלה והם מצוידים בגלגלים. מחירם של שולחנות הטיפול מושפע מסוג הרכיבים שהם ממלאים והחומרים המרכיבים אותם.

לדוגמה, אחד המרכיביםהמרכזייםביותר בשולחן לטיפוח ציפורניים הוא רוחבו. השולחן צריך להיות מספיק גדול ורחב כך שיוכל להכיל את כל התכשירים, הקישוטים והלקים אותם צריכה טכנאית הציפורניים.

על כף רגל אחתאיזה ריהוט נפוץ בקרב פדיקוריסטיות? לצורך מתן טיפולי פדיקור, נעזרת הקוסמטיקאית במערכות ריהוט המורכבות, ברבות מהפעמים, מכיסא מרופד הצמוד לכלי לטבילת הרגליים. כמו כן, במהלך הטיפול יושבת המטפלת על שרפרף, שאת הגובה שלו ניתן לכוונן בהתאם לצרכי המטפלת והלקוח.

איך מוצאים את הריהוט המתאים?חפשו אחר חומר על הריהוט המיועד לרכישה. חומר עצום בתחום יש ברשת האינטרנט. צריך ללמוד על חסרונותיו ויתרונותיו של כל פריט או לשאול לדעתם של כאלה שכבר השתמשו במוצר וללמוד מניסיונם על חידושים בתחום שעשויים להיות רלוונטייים. כמו כן, תוכלו להתייעץ עם קולגות בתחום שהתנסו בעבר בקניית מוצרים מסוג זה. עוד אפשרות היא להגיע לחנות עצמה ולנסות להשתמש ברהיט. מומלץ לבחון האם השימוש ברהיט נוח, הן מבחינתה של המניקוריסטית או הפדיקוריסטית והן ומבחינת הלקוח.


אודות מחבר המאמר

http://spa-equipment.net

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.