אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דיויד שילד

העולם הגדול מלא בביטוחי בריאות מסוגים שונים, חלקם טובים, חלקם טובים פחות חלקם אפילו מצוינים. אבל אם אתה ישראלי שעבר לגור בחו"ל יש רק ביטוח רפואי אחד שהוא המושלם בשבילך –ולא בשביל אף אחד אחר. DavidShield הוא הביטוח הרפוי לישראלים בחו"ל, היחיד בעולם שתוכנן ועוצב להיות הפיתרון הטוב ביותר כביטוח בריאות לישראלים הגרים בחו"ל. הביטוח שמעניק לך יתרונות ששום ביטוח בעולם לא יוכל לתת לך ולא משנה באיזה מחיר. לדבר בשפה שלך, לאפשר לך לבקר בארץ בלי חשש, לענות לך בכל שעה, להבין אותך באמת ומעל לכל להעניק לך חבילת בריאות ושירותים מהטובות בעולם. יש הרבה ביטוחי בריאות בעולם –אבל אם אתה ישראלי - יש רק אחד שהוא הכי טוב בעולם – בשבילך.

אודות החברה:חברת DavidShield(דיוויד שילד) קמה בשנת 2000 במטרה לתת מענה ביטוחי מקיף לישראלים השוהים בחו"ל תקופות ממושכות ולספק שירותים רפואיים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.DavidShield(דיוויד שילד) מספקת ביטוח בריאות בחו"ל ביותר מ-140 מדינות בעולם.קצב הגידול של החברה עומד על 20% בשנה ומיום הקמתה ועד היום בוטחו באמצעות שירותי ביטוח בריאות של DavidShield(דיוויד שילד) עשרות אלפי ישראלים השוהים בכל רחבי העולם.היתרון הגדול של החברה הוא הגמישות ויכולת ההתאמה של תכניות הביטוח השונות, למערכות הבריאות של כל מדינה ומדינה.אנו מקפידים לעבוד רק עם ספקי שירותי הבריאות המובילים, וזאת על מנת שלקוחותינו יקבלו במקרה הצורך את הטיפול הרפואי המתקדם והטוב ביותר.מס' נתונים :

כתובת החברה למשלוח דואר:DavidShieldרחוב הצורן 8א,איזור תעשיה דרום, נתניה.ת.ד. 8767. מיקוד: 42504ישראלכתובת דוא"ל : info@davidshield.com


אודות מחבר המאמר

מתעסק בסיקור אתרי אינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.